Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Har du ingen som kan ladda den till dig så du kan starta? Vi hade problem med det på vår Pegott. Generatorn som lagt av. Hade nytt batteri men det laddades inte.
Paulina, när e du hemma? Marie, sugen på o träffas på stan? Jag har mina busungar me mig, förhoppningsvis kan ja lämna dem till Klas direkt.
Stackars Marie, livet går emot en ibland!
Jag är nog hemma vid 16.30, det går bra att komma då!
Ska bli så kul att ses, länge sen jag pratade bröllop, har varit mycket annat på senaste.
paulinas ska du embossa mer? Jag använde vår värmepistol igår, jättelätt o ble bra resultat. Om du vill kan du låna den, kanske lättare än brödrosten.
Jag åker in med 1510 bussen om det är nån som e sugen på shopping, e i stan 20 min senare.
Nån som vet var man kan hitta fotopapper?
ja, vi ska embossa vigselprogrammen också, men hinner nog inte just nu, men lånar jättegärna lite senare!! Brödrosten är lite jobbig :)
Då ses vi snart! (ganska snart iallafall :) )
Fotopapper vet jag inte riktigt, har aldrig köpt... Men borde väl finnas på bokia eller hos någon av fotoaffärerna, finns ju två på gågatorna. Kanske domus har på ovanvåningen?
Domus tror ja inte på verkar ha slutat med papper... men kanske kjell o co har.
Är det ok med dig om ja tar barnen med mig upp om Klas inte hinner i tid till stan? Ska Jimmy va hemma? Så ja vet hur många jag ska räkna till? :)
Jimmy jobbar ikväll, så han behöver du inte tänka på. Självklart får barnen hänga på!!
Mitt internet har leggat nere... säkert dem som dragit i fel kabel från Network... håller på att instalera bredband i huset...
Tack för ikväll tjejer! Jätte mysigt! Synd att vi inte blev fler.... Var blir ni andra av...?? Hoppas ni kan på söndag iställe!
Ha det gott!
Hej, töser!
Hoppas att allt är bra med er alla!
Jobbar och står i, så jag har inte haft tid med nå't annat, suck!!
Är mycket på jobbet såhär innan jul med alla luciafiranden, cafén (där musikeleverna uppträder) och skolavslutningar... Blir alldeles matt!
Kan ju tyvärr ej komma på söndag 4/12 heller. Svägerskans båda barn fyller år och de skall firas då.
Marie06!
Det var väl den 10/12 du skall ha din inflyttningsfest kl 18.00?!
Jag kommer gärna!
Maken hinner tyvärr inte - han måste jobba, tyvärr! (Många leveranser av mikrofoner och sådant nu innan jul!).
Har det löst sig med ditt bilbatteri?