Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Igår satt ja o älsklingen o pyssla! Ja satt o stämpla o han pulvra o sen värmde ja embossingen.
Ida ska ja fixa fotopapper så vi kan skriva ut bilden vi ska ha på framsidan. O sen blir det inlagorna...
Ett steg närmre... :D:D
Tack för den paulinas :)
tar me korten så ni får se dem
Vad tycker ni
Jenny & Klas eller Klas & Jenny
Både ja o Marie06 gillar Klas & Jenny bäst, men ja vill höra fler åsikter :)
Här e en länk om servettbrytning, ni som ska duka själva web.vigsel.nu/nyvigsel/servettbrytning.asp
Vad kul att ni pysslat! Det är så roligt att göra sånt tillsammans!
Vi har inlagorna kvar, en stämpel som ska sitta på insidan och kuverten kvar, sen är inbjudningarna redo!!
Kul att du tar med dig korten!! Jag behöver lite hjälp med formuleringen till min inlaga, kanske kan få lite tips av dig :)
Egentligen brukar man ju ha tjejens namn först, alltså jenny och klas, men kan nog hålla med om att klas och jenny låter bättre.
Jag tycker att jimmy och lisa låter bättre också, men vi kör nog ändå Lisa och jimmy... tror jag, har inte funderat så mycket kring det..hmm
när det gäller servetter så använder vi nog servettringar (sidenband med rosett bara eller liknande), men vikingshjälm och orientfjäder var fina! Kan ju vara något om vi ändrar oss angående servettringar.
Ja ja ska börja så smått o skriva texter idag tänkte ja så ja kan ta med mig lite.
Vi slipper ju allt det där med dukningen o så, de dekorerar me om vi vill det. Vi kan kanske ha önskemål om servetterna me... gillade biskopen :)
Vi lyssna förresten på musik igår, kul. Nu börjar man få en hum om vad som finns o hur det låter med orgel. www.brollopsmusik.nu
Alltså... nu blir jag irriterad...
Körde till Saaben för att tvätta den och ta nya foto... då har batteriet blitt urladdat... jaha och hur laddar man ett batteri... sånt kan inte jag...
Jag som hoppats få sälja den snart... =(