• kristy

Dermalogic salong i Malmö??

Hej
    Har provat dermalogics startkit för akne benägen hud. Vill köpa nya prudukter från dermalogica men vet inte riktigt vilken produkter o vilken hudtyp jag har.

Start kitet för aknebenägen hud var bra , men kanske för stark för mig för huden blev torr. men å andra sida så känns huden ren o jag har inte fått nån finne sen jag börjatde med deras produkt =)

så nu fundera jag på att göra en hudanalys på en salong i Malmö som använder dermalogica.. o se vilken hudtp o produkter de tycker passa för min hud=)

Är det nån som kan rekommendera nån bra salong o malmö som använder dermalogicas produter?? nån som har erfarehhet ?

Nån som har provat www.adacia.se läste att det är gratis att göra hud analys?

Tack för alla svar:)

• Svar på tråden Dermalogic salong i Malmö??
  • kristy

jag ska nog beställa från hqhair oxå=) orka inte väntar mer hhehe så det e bara summan av de produkter man beställer + 50 kr frakt. Det tillkommer inga konstiga avgifter sen ???

• kristy

har en liten fråga till , måste man blir medlem kostar det nåt? tacksam för svar =)

• Rugbytjej

Nej, inga avgifter tillkommer utöver fraktavgiften och man behöver ej bli medlem.Har precis fått mitt startkit, längtar tills jag ska testa ikväll! Hur länge räckte startkitet för dig? Hur snabbt såg du skillnad? Köper du kit nu eller de enskilda produkterna i större förpackningar? Åhh, vad kul!

• kristy

jag ska köpa akne kit igen o sen active most o en peeling som heter daily micro foliant. akne kit räcker nog 2 mån =) fast oil lotion o den medicated clering gel tar nog slut förre...jag märkte att huden blev renare efter o mjukare redan efter 1-2 dagar =) o just nu har jag inga finna bara gamla akne kvar som försvinner under tiden ,fast huden känns lite torr.

va bra att man inte måste blir medlem blev lite osäker där att man skulle skriva sitt nr o kod när man skulle blir medlem

Så det priset för produkter o fakten man betalar. Är frakten alltid 50 kr??

• kristy

kostar det inget när du hämtar ut paketen ?

• kristy

Dermalogica Active Moist 17.20 1 52 ml 17.20
    Dermalogica Acne Prone Skin Kit 16.10 1 16.10
    Dermalogica Daily Microfoliant 23.65 1 74 gm 23.65
    ---------------

what's this?

Goods Total 56.95

Packing & Delivery 4.90
    ---------------
    Final Total 61.85

svenska kr = 865,87 kr

så det e bara den summan jag betlar ?? kostar inget mer när man hämtar ut paketen

ursäktar att jag fråga så mycket men jag bruka inte köpa grjeer från nätet =)

• Rugbytjej

Japp, bara den summan du betalar (i alla fall om du betlar med kort direkt, det brukar jag göra) sen är det bara att hämta ut paketet!

Frakten varierar nog lite beroende på hur mycket man beställer, jag betalade 3,5 i frakt och du betalar 4,9 men det ju runt 50-lappen. Fråga, varför köper du inte bara de lösa produkterna i större förpackningen istället för kitet? Är det för att du inte är helt säker ännu?

• kristy

ja inte helt särkert, och jag vet inte om det är nödvänligt att ha multiv active toner och medicated clering gel för att huden ska blir finn fri eller om det bara räckte med antibac ....vill prova lite till....=) det blir oxå det blir för dyrt att köpa alla produkter ...får spara lite pengar till julklapppar ju heh=)

• kristy

ahhhhhhhh du anar inte vad jag gjorde =( jag beställde fel kit=( jag skulle beställa akne kit men beeställde normal / torr kit.....hur kunde jag...=(

vilken mail adress ska jag maila de

General queries regarding your order, problems placing your order etc: OrderQueries@HQhair.com

Tracking your order: OrderStatus@HQhair.com

Exchanges & refunds queries, returns instructions etc: Returns@HQhair.com

If you have had any trouble with your purchase or our service: Criticism@HQhair.com

Love to hear your comments about how great we are so please feel free to wax lyrical: YouAreGreat@HQhair.com

Got an idea for us? (a prize for those we implement): SuggestionBox@HQhair.com

jag valde den första e det rätt??

• Rugbytjej

Ja, jag tror att den första är rätt! Och antagligen packar de inte den förrän imorrn och då läser de ju ditt mail också så det är säkert ingen fara!

Premiäranvände Dermalogican för ca en timme sen. Jag älskar anti bac rengöringen, så len och go! Sprayen kändes lite konstig och lite svår att spraya rätt, men det lär jag mig säkert snabbt! Hur mycket (lite) oil control lotion ska man ta? Är det lite som gäller där med? Ah, hyn känns så otroligt len! Vet att det är produkterna som ligger på som gör det, men vilken härlig känsla!

Jag känner dock redan att jag antagligen också kommer att bli för torr av dessa produkter nu i vinterkylan; har active moist räckt för dig för att hålla hyn återfuktad? Funkar den lika bra för aknehy som oil control lotion gör, av vad du tror alltså?

Härligt att kunna prata med någon! Tack kristy!

Svar på tråden Dermalogic salong i Malmö??