Jo de säger att jag har bland hud, lite fett i panna, näsa o haka (t-zone) o sen var det lite torr på kinden. lite porrmaskar i näsan.
Jag berättade för de att jag hade använt den startkit för akne hud i 1 och ett halv månad. Och tycke att jag fick renare hud, mindre finnar o mindre porrmaskar.Men att min hud blev mycket torr av deras antibac rengöring.
Starkit för akne hud igår:
Anti-Bac Skin Wash
Multi-Active Toner
Oil Control Lotion
Medicated Clearing gel
De rekommenderade mig att fortsätta med antibac, eftersom jag har ju fått mycket bättre hud av den, men att jag skulle använda en annna mjukgörande kräm som ger mer fukt. De rekommenderade en annan mjukgörande kräm som heter Active most, den är oljefri och ger mycket fukt,täpper ej till porer.
Jag fråga vilken ansiktmask jag behövde, en fukt eller en djuprengörande. De tycker att min hud behövde en fukt mask för att balansera huden typ. Och att jag ej behövde en djuprenande ansiktmask för att det räckte med den antibac rengöring som jag använder. Fukt masken heter skin hydrating masque, skulle använda den 1-2 gånger i vecka.
Eftersom jag har endast lite finnar o akne i t-zone så sa de att jag skulle använda Medicated Clearing gel på den område.
Den minska förekomsten av redan uppkomna pormaskar och akneutslag samt risken för nya inflammation
Rugbytjej
Jo jag tycke oxå att det är dyrt att gå på ansiktbehandling, men jag ville ha lite tips o råd om vilka produkter som verkligen passar mig. För snart ska jag beställa nya produkter från strawberrynet=) då vill man ju köpa rätt produkt:) + så hade de speciall erbjuande nu, så jag fick ju passa på o det var så underbar o avlappnande 1 h 295 kr var faktiskt värt tyckte jag sen=)Jag tycker du ska prova en startkit från strawberrynet kostar 295kr. Kan varmt rekommendera dermalogicas produkter. De är super =)
Liten Filur
Håller med dig deras produkter är ju jätte bra byter aldrig till nån annan hehe. vad använde du för produkter
nippon
Jo de var jätte trevliga där, tjejen som behandla mig heter therese, vad heter hon tjejen som behandlade din syster? använder du själv dermalogicas produkter? går du på ansiktbehandling?
Just nu kan man ju köpa present kort för den bahandling som jag gjorde för 295 kr o det gäller till nästa år i mars. Ska nog köpa 2-3 presenkort=) hih för jag tänker absolut gå ditt igen =)
LYCKA TILL