• Vicky83

Maj 2006 i Skåne

Jag undrar om det finns någon runt Malmö som ska gifta sig i maj nästa år. Vore kul och ha någon att bolla lite med och som ligger på ungefär samma stadie i planeringen.

• Svar på tråden Maj 2006 i Skåne
  • Tejsan

Hej
    Jo jag ska, den 13/5 2006. Än så länge har vi bokat kyrka och festlokal. Hur långt har ni kommit?

• AnT

22 april i Lomma, duger det? :) Vi har bokat kyrka och festlokal och i lördags beställde jag en klänning.

När och i vilken kyrka ska ni gifta er?

• Vicky83

Vi ska gifta oss den 20 maj (på vår 6 års dag) i Husie Kyrka. Kyrkan är dock inte bokad då man inte kan göra det förrän nästa år... Festlokalen är dock bokad och jag har börjat leta efter en klänning.

Tejsan: I vilken kyrka ska ni gifta er i?

AnT: Var har du beställd klänning?

• AnT

Vicky 83, jag var på Lilly i Köpenhamn och fick hjälp av ett jättebra biträde, föll direkt för den första klänningen jag provade där. Jag har varit ute och provat klänningar en gång tidigare, men då hittade jag inte någon jag gillade till 100%. Var ska ni ha er fest?

• Vicky83

Som det ser ut nu så kommer vi att ha den i Norra Ugglarps Bygdegård. Lokalerna är tyvärr slitna, men det var det enda stället där vi kan få plats och där det var priser som passade vår plånbok....

AnT: Vart ska ni ha er fest?

• S&F

Här är en till Skånetös som ska gifta sig!
    Den 6:e Maj 2006 blir det av. Längtar redan...

Kram till er övriga Majbrudar!!!

• Vicky83

S&F: Var ska du gifta dig? Hur långt har du kommit med planeringen?

• Kristina A

Hej hej!
    Vi har bokat in den 20 maj för vårt bröllop. Vi har bokat Fosie kyrka och ordnat med präst men är fortfarande ute på jakt efter festlokal... *hjälp* Vi ska dock gå och kolla på några olika i veckan som kommer.

Känner ni också er stressade redan??

• S&F

Vicky83:
    Vi ska gifta oss i Stora Råby kyrka (som trots namnet är väldigt liten..) Festen ska vi ha på Logen i Lund.

Planeringsmässigt ligger vi rätt bra till. Har bokat kyrka, festlokal, säckpipemusiker till kyrkan, betällt tårta och bestämn mig för klänningen med stort K!! Dessutom har jag redan gjort en del prototyper på inbjudningskort och min blivande har valt sin favorit.

Ser fram emot när planeringen börjar bli mer "aktuell".

Du då?

• S&F

Såg inte att du redan berättat det längre upp... sorry..

Svar på tråden Maj 2006 i Skåne