Maj 2006 i Skåne
Jag undrar om det finns någon runt Malmö som ska gifta sig i maj nästa år. Vore kul och ha någon att bolla lite med och som ligger på ungefär samma stadie i planeringen.
Jag undrar om det finns någon runt Malmö som ska gifta sig i maj nästa år. Vore kul och ha någon att bolla lite med och som ligger på ungefär samma stadie i planeringen.
AnT:
Vi var och spontanbesökte Boklunden förra helgen och träffade Kristina, hon är supertrevlig!
Vi gifter oss också 27 maj och hade Boklunden som ett alternativ om vi hade valt en kyrka i närheten och om Boklunden hade varit ledig... Har valt att ha kyrka och lokal norr om Lund istället!
AnT
Vi har inte bestämt mat ännu. Ska vara ca 50 st. Vi har bokat Daniel på rixfoto. Väldigt bra pris o supermysiga bilder!
Är så glad, har hittat klänning på tradera. Precis som jag tänkt mig (hoppas jag, har inte fått den än) fast till bättre pris!
Vårt bröllop är fortf. lite hemligt, kan snart inte hålla mig längre!!!
Ooops, hade visst redan skrivit om klänningen....
Hallåååå!
Var är alla maj-brudar??
Sprallig
Var ska ni hålla till på den stora dagen? Hur långt har ni kommit i planeringen?
pov:
Vi ska ha vigseln i Stora Råby kyrka och festen på Axelgård.
Annars återstår mycket planering men det är ju det som är roligt ju!
Kan dock få lite ångest, hade nästan bestämt mig för en klänning men så började jag titta på bilder och oj så många fina det finns! Min enkla axelbandslösa klänning förvandlas då och då till en prinsessdröm med släp och allt! Får se var det slutar!
Hej hej!
Har ni börjat fixa med era inbjudningskort än? Ska ni göra själva eller köpa färdiga?
*nyfiken*
Sprallig
Förstår din känsla med klänningen. Jag personligen skulle råda till den lite mer "avancerade" varianten. Jag menar när får man någonsin chansen att bära något liknande?
Kristina A
Har börjat med inbjudningskorten, gör dom själv. Tycker det är jätte skoj!
Ska du göra dina själv?
Halli hallå, här är en till som skall gifta sig i maj 2006. Närmre bestämt den 13e. Har tänkt oss Södra Sallrups kyrka och festen i Alnarp. Någon som varit i Alnarp på bröllopsfest?