• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Förevigt

Har också hängt här länge men gått över mer och mer till systersidan FL..
    Men nu är det dags att börja planera bröllop och då är man tillbaks igen

• herman

Det är verkligen lätt att fastna här !
    Jag kommer utveckla ett beroende under denna sjukskrivningen som blir svårt att ta sig ur när man kommer tillbaka till jobbet...

Ang catering. För vår del lutar det just nu åt gourmetboden som ligger vid gamla torget i kungälv. Har aldrig caterat från dem men de har väldigt bra mat.
    Kolla in gourmetboden.se för menyer och priser.
    Vet att de tar 300 för utkörning inom kungälvs kommun, men det kan inte bli så mkt dyrare till stenungsund kan man tänka.

• Lindha

Förevigt vad heter du på FL? Jag heter Ebbabebbasmamma där :)

• Lindha

Ska ni ha något speciellt tema för era bröllop? Och vad ska ni ha för färgtema?

Vi ska inte ha något speciellt tema men kommer ha vitt och rosa som färgtema.

• Hemligt ( fast inte längre)

Funderar på att ha färgtema vinrött & beige/vitt fast det är sommar, men jag är liksom en "vinröd person" som min tärna kallade mig när vi diskuterade detta...
    Jag tänkte nog att mina två tärnor ev. ska ha beiga linnebyxor och nåt vinrött upptill och kanske en sjal eller nåt...

Nåt tema förövrigt vet jag ej.

• Lindha

Det ligger nog något i det du säger 060603 om att man är en viss färg. Jag tror nog att jag är en "rosa-person" :)

• Förevigt

Vi kommer ha créme, lila och silver som färgtema.

• blåklocka

Vi har pratat om att ha havstema, kanske inte så konstigt när vi ska gifta oss vid havet. Färgtemat går i blått, vitt och beige/créme.

• herman

Färgtemat för oss blir i huvudsak blått i lite olika nyanser. Det hela uppkom utifrån min tärnas (tillika syster) underbart vackra balklänning, som hon ävem ska ha som tärnklännning. Den är i en mellanblå nyans, så jag tänkte bygga kring det.
    Dessutom tycker jag det är vackert med blått.

• blåklocka

Idag har jag bokat fotografen till den 12 augusti -06. Frågan är om man ska boka fotografen för hela dagen eller om man nöjer sig med ett album. Det är i för sig en kostnadsfråga. Hur har ni gjort, har ni bokat någon fotograf än?

Svar på tråden Stenungsund 2006