Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Självklart herman! Du har mail :)
Igår var jag på banken & betalade min KLÄNNING
En underbar Atelier Diagonal klänning
Känns jättespännande!! Men den kommer inte förrän om ca 3 månader då den tillverkas i Spanien
Var tvungen att köpa den NU efterssom det är 2005 års modell & därför slutar tillverkas efter årsskiftet
Den kan enligt uppgift justeras med typ + - 4 cm så jag får helt enkelt hålla formen till augusti 2006
tjohooo känns jättespännande!
Linslus har du någon bild på klänningen?
Har ni andra oxå hittat era klänningar? Jag börjar så smått få panik för att jag inte hittat min än... snart är det bara 6 månader kvar,,,,
Vad kul, måste kännas jätte bra.
Själv ska jag ner till min lillasyrra i Gbg. Vi ska försöka hitta nåt mönster till min klänning, min styvmor ska sy den åt mig. Tyget kommer förhoppningsvis om nån vecka, vi har goda vänner som just nu e i Thailand på bröllopsresa och de ska köpa med sig Thaisiden till mig.
Spännande, spännande...
//lisa
Vad spännande att beställt klänningen! Undrar oxå om du har ng bild! Nyfiken!
Jag tänkte gå ner en del vikt så jag får vänta med att beställa klänning!
Har ingen bild på datorn, bara en utklippt från en bröllopstidning men hittar jag en så lovar jag att visa
Hittade den på Ramona Design i Göteborg
060603: Perfekt med köp av thaisiden i Thailand!! Då får ni nog ett kanonpris...
Vilken tid ska ni vigas? Vi hade tänkt vid 16,00 men i den kyrkan vi funderar på är det 15,00 som gäller. De ska hinna med en vigsel till efteråt, 16,30. Jag tycker det är tätt mellan vigslarna. Vad tycker ni?
Var på bröllop i Mölnlycke kyrka, det kändes som löpande band. Vi stod på utsidan och vänta på att paret innan skulle bli färdiga, och efter vigseln så stod nästa par utanför kyrkporten och väntade på sin tur! Men jag vet inte hur tätt det var mellan vigslarna där?
Hur har ni andra det?
Vi ska gifta oss 16.30 den 25 februari.
Är det för mörkt ute då? (med tanke på korttagning utomhus)
Trevlig helg på er allihopa!
Vi "ses" kanske på måndag...
Havsnära: jo jag tror ni ligger "på gränsen" då gällande dagsljus... ska ni fotas FÖRE vigseln går det väl bra?