Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
060603
Kul att det är fler i närheten! Annars har det varit mest i Gbg! Var ska ni vara efter bröllopet, har ni bestämt det än? Själva börjar vi få lite bråttom, har inte bokat ngt än. Så läser man om alla här som har bokat så mkt!
Hej!
Gifter mig på Orust Hoppas det är nära nog
Augusti 2006
Hej, Driftvärnsgården i Stora Höga kanske är ett alternativ för någon av er? Vet att den är billig att hyra iaf. Lycka till!
Vad kul att fler och fler hittar hit! Det är alltid roligt när man kan hjälpa till och tipsa varandra om ideér lite mer lokalt!
Linslus
Orust som är så fint! Det tycker jag absolut är tillräckligt nära! Var ska ni gifta er då, är det bokat?
Ska dock inte Gifta mig än..men jag är ifrån Stenungsund...KUL att fler är därifrån =)
Har ni kollat på Stenungsögården?? Sen finns det ju en massa lokaler på Tjörn...tex. Atene bryggan (eller ja lokalen brevid där) i Skärhamn...litet tips bara =)Sen är det MÅNGA Brudpar som har festen å middagen på Akvarellmuseet och även på gamla B&NHuset, som numera heter Kompassen.
Hoppåas iaf att ni hittar en lokal att fira ert bröllop i =)
Vi gifter oss den 22 april nästa år. Vigseln blir i Västerlanda kyrka och festen i bygdegården där. Vi (mina föräldrar) har sommarstuga där så därför har vi valt Västerlanda.
Hur långt har ni kommit i planeringen? Min m2b och jag tänkte försöka boka kyrka den här veckan! Hoppas nu den är ledig när vi vill gifta oss! Det är så maånga som verkar ha kommit så långt i planeringen, jag börjar bli stressad!
Vi har bokat kyrka, lokal, häst & vagn, musik i kyrkan, musik till festen, catering, frisör och hotell till bröllopsnatten (och natten innan). Men jag börjar få lite panik då jag ännu inte hittat varken klänning eller ring som jag gillar.
Lindha
Men det verkar som du har bra koll och bokat det mesta iaf! Klänning tycker jag är svårt att veta vilken modell jag vill ha, det finns jätte mkt fint men kan inte bestämma mig. Vi har ju några månader till på oss jämfört med er.
Häst & vagn, vad har ni bokat det genom? Skulle oxå vilja ha det!
Vi har bokat en tjej från Lödöse. Annars finns det ju både Sköldéns hästekipage (tror jag dom heter) och Sleipners hyrverk. Det är dom två som jag känner till