• honungen

Vad har ni för underliga pålägg på era smörgåsar?

Hör inte alls hit, men är ganska roligt ämne. Vi pratar om det på jobbet då och då och det blir mycket: åh vad äckligt till ihopskriynklade ansikten. Tar upp det ett par ggr om året för man hinner glömma, och det är alltid lika kul.

• Svar på tråden Vad har ni för underliga pålägg på era smörgåsar?
  • Johannabrud06

grillkrydda på vittbröd...mums!!

ost å senap e oxå mums!!

• vi 2 nov

Min bror brukar ha lingonsylt på sina...

• Mrs J.R

ost och senap brukar jag ha på hård macka i bland.... jätte gott faktiskt

• Buppi

Min svägerska äter mild kaviar med tomat och vitpeppar - ganska gott faktiskt! Min sambo äter alltid ost och kaviar.

• Babo

Hårt tunnbröd med ost, tomat och mycket örtsalt är en hit faktiskt.

• Ellte

Ohh...min gamla favvo hade jag nästan glömt...värt att prova igen kanske :D Knäckebröd med riven ost och färskpressad vitlök...

• Lise-Lotten

Min blivandes favoritmackor är färskt franskbröd med ost och ostbågar eller knäckeböd med banan och piffi allkrydda(omöjligt att stava till) Själv nöjer jag mig med vanliga pålägg som ost, leverpastej, skinka, dock ej tillsammans

• experten no 1

Min m2b blandar ost med allt.
    Ost och skinka är ju gott men ost o kaviar?
    Eller ost o marmelad?

Jag älskar en stor bit leksands knäcke med smör, ost, gurka och den där gula kryddan...

• experten no 1

Nåt som jag gärna skulle äta, om jag bara inte behövde riskera att gå upp i vikt,
    är NUTELLA!
    På rostat bröd. E ju bara sååå GOTT!
    Ett tips att göra innan man dör, som man brukar säga.

• mamtess

Nutella!! Å va sugen jag vart på det nu då! Det är ju bara så gott... Får nog köpa det sen, efter bröllopet... ;)

• LillaLoppan

Knäckemacka med majonnäs (istället för smör) och kyckling med citronpeppar på är bland det godaste man kan äta.

Ost och skinka och majonnäs är också väldigt gott på vitt bröd.

Ost och kaviar är också en favorit.

• honungen

Macka med köttbullar och majonnäs e himla gött!

Svar på tråden Vad har ni för underliga pålägg på era smörgåsar?