• honungen

Vad har ni för underliga pålägg på era smörgåsar?

Hör inte alls hit, men är ganska roligt ämne. Vi pratar om det på jobbet då och då och det blir mycket: åh vad äckligt till ihopskriynklade ansikten. Tar upp det ett par ggr om året för man hinner glömma, och det är alltid lika kul.

• Svar på tråden Vad har ni för underliga pålägg på era smörgåsar?
  • septemberförlovning

anne på grönkulla

Klart att det räknas smörgåspålägg... det tycker jag,

• anne på grönkulla

Nja, jag ser det själv knappt som smörgås eftersom jag dessutom äter det med kniv & gaffel, men det är det kanske...??? Jaja, har man inte värre ilandsproblem än att grunna på om det man äter är smörgås eller ej, så...

• septemberförlovning

Herregud är väl bara se vad danskarna har på sina smörrebröd, jag har jobbat som kallskänka och allt går att ha som pålägg bara smakerna sammanfaller och kanske ha en smak som piffar ut lite mer... kniv och kaffel är alltid ett bra sätt att äta en riktigt god smörgås med :)

• honungen

Åh makrill och majonnäs mmm. Har ni smakat på keso oliv och feta, den é god.

• septemberförlovning

Ja men den är ju goooo, usch nu börjar man bli hungrig, jag som har stått här ikväll och gjort 60 pizzabullar som dottern ska ha med sig till en övernattning på läger genom skolan, hoppas dom gillar det i varje fall

• heffaklumpen

falukorv & majonnäs på hårdbrömacka! Mums!

• Bluebride2006

ibland har jag oboy på mina mackor, beroende på vilken sorts macka

• Snowflake

Min lillasyster blandade messmör och kaviar på sina mackor...samtidigt!
    Det såg inte gott ut kan jag tala om, en grådaskig sörja ungefär..

Hon har lyckligtvis slutat med det på senare år

• Inte första gången

Min blivande älskar pommes frites på vitt bröd, men så är han ju engelsman också....

• honungen

Pommes och vinäger é ju faktiskt gott.

Svar på tråden Vad har ni för underliga pålägg på era smörgåsar?