• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • Lilltrolle

Men coolcat - det förstår jag - du hade ju så trevligt sällskap till t-banan att du helt enkelt glömde bort det

• coolcat

Lilltrolle: Så måste det vara

• _sus_

sunshine:
    TACK för sist...

till alla:
    trevligt att träffa er "nya" och "gamla"

Here comes the bride!:
    ja, synd att du inte kom. jag var nyfiken på huset.. dock lustigt... jag och min halva var i vallentuna igår och kollade runt på hus :) komiskt.. verkar vara härligt där.. grattis..

• annaglitter

I tisdags fick vi reda på att lokalen vi bokat, Borgen på Gärdet kräver att man är minst 60 pers, annars får man betala för 60 ändå. Det här står inte på hemsidan och inte heller på boknigsbekräftelsen. Hon som driver stället säger att hon sa det när vi var där och tittade vilket jag inte kan minnas men... Hur som helst, nu har vi bokat ett annat ställe. Det som är problemet är att vi har redan betalat bokningsavgiften på Borgen. Visst borde vi kunna få tillbaka den om vi avbokar?
    Enligt avtalslagen så är det vi som har rätt. Vad tror ni?

• Sunshine Girl

God morgon alla!

annaglitter, jag tycker absolut att det låter som att ni ska få tillbaka pengarna. Eftersom ni inte visste om deras minimum gräns så kan avtalet omöjligt gälla!

Vad har ni bokat för annat ställe? :)

• annaglitter

Vi har prelbokat Ulriksdahls wärdshus, Tornvillan och Fabrikörsvillan i Nacka Strand. Har du några + och - på de ställena?

Jo vi tycker nog också att vi borde kunna få pengarna tillbaka. Sambon ska prata med Karin på Borgen.

• _sus_

annaglitter:
    kräv tillbaka pengarna. jag tycker de har gjort fel...

Brudar:
    när ska vi fika igen då????? nån som är på g??

• Sweety

Var ska ni åka på bröllopsresa (om ni ska åka?)

• annaglitter

ja när ska vi fika igen? Min vecka är galet fullpackad just nu men framöver?
    Vi har bokat Ulriksdal, vilka proffs som driver stället. Kändes superbra.
    Jag knåpade ihop ett mail till Borgen, så får vi se vad de svarar sen :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2