BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)
Grattis till huset! Jätteroligt för er! Hoppas du kan komma imorgon så får du berätta allt!!!
God morgon!
Vi ses ikväll vid 19! KUL! :)
hej. om det var ngn i den här tråden som ville vara med och dela på överföringspapper, gå in i Bridezillas International-tråden & skriv upp er!!!
Tack!
Det verkar som att jag kan komma ikväll så då berättar jag allt!
godmorgon brudar:
ja idag blev det en sen morgon. jag kom inte upp ur sängen i morse...
men nu är jag utvilad för ikväll...
Here comes the bride!:
grattis till huset.. (jag är jätte avis sitter och kollar hus anonser nu...)
jg längtar till ikväll så jag kan få höra allt om erat drömhus..
_sus_, you got mail
Jag kommer inte. Blev fast på jobbet och kommer inte att hinna. Suck... Och jag som packat väskan full med saker att visa!
_sus_ => du har mail
junibrud2006 => du har mail
NEEEJ!
Självklart så kunde jag inte gå på vingottningen!
Det grämer mig att de andra nu sitter hemma hos Sunshine Girl och har skitroligt UTAN MIG!!! Snyft säger jag bara.
Men men. Jag får glädja mig med att vi skrivit kontrakt på vårt drömhus. Det drog såklart ut på tiden så nu är klockan tjugo över sju och jag har precis kommit hem. Är vrålhungrig och trött. Det märks att jag inte kunnat sova den senaste veckan av all nervositet.
Jag skulle inte vara i stan förren tidigast 9 så jag hoppas att jag får träffa er en annan gång.
Men jag kan berätta att det är ett rött parhus med vita knutar, endast 6 år gammalt så det är inget som behöver göras utan bara att flytta in!
Carport, vinterbonat förråd, stor gräsplätt, 20kvm altan med tak och infravärme (grillfest hos mig i vår/sommar!!!), jättemysigt lugnt område mm.
Ska bli så skönt att slippa boka tvättid, leta parkeringsplats och allt det där som hör till hyresrätter!
Det har bara gått så fort!
Vi gick på spontanvisning i söndags för att vi ville komma ut en stund och nu har vi helt plötsligt köpt parhus och ska flytta om en månad!
Undrar hur jag kommer reagera när jag fattar att det är sant...
Here comes the bride-
Grattis till huset. Vart ligger det? Vi var också och kollade hus i söndags men hittade inget vi gillade. Bara att leta vidare!!