• Maya K

BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2

Då våran gamla tråd har spärrats kommer här en nytråd för oss sthlm brudar =)

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2
  • Here comes the bride!

Majalisa,

I Vallentuna

• Sweety

Det var kul igår. Tack Sunshine för att du öppnade upp ditt hem för oss. Vi får träffas någon mer gång allihopa!

• coolcat

Tack för igår! Har nu lusläst Eskilstunaguiden i Allt om Bröllop och mest fascinerad av att frisören som blev intervjuad tar 2800 kr för bruduppsättning. Det är mer än vad min klänning kostar och nästan lika mycket som vår lokal kostar i hyra... Öööh, känns inte så prisvärt!

En en gång, tack för igår, särskilt Sunshine som bjöd in oss, men även ni andra för trevligt sällskap, god kladdkaka och tårta mm.

• lilla-Angelina

Tack för igår tjejjer!

Sunshine girl,Jättefin lägenhet!

• Sunshine Girl

Tack själv alla för igår!
    Alltid lika mysigt att träffas och prata bröllop :)

• Lilltrolle

Hej tjejer,

Tack för en mycket trevlig kväll, stort tack till Sunshine som öppnade sitt hem för oss och anna lokatt +_sus_ för de goda kakorna/tårtorna.

Jag kom inte i säng förräns vid 00.45 och kl 06.00 vaknade mina barn....stööööön vad trött jag var, kom dock inte upp förräns kl 07.30 och sen har det varit fullt ös hela da'n. (Sambon har fått upp kaklet i köket *jipiii*)

nu ska jag softa i soffan

kraaam

• Sunshine Girl

coolcat, har du måhända glömt din stickade kofta hos mig? :)

• coolcat

Oj Sunshine... Är den vit med krage och ficka? Suck, jag kommer liksom inte ihåg vad jag hade på mig... Säg hur den ser ut så vet jag om den är min. Gud vad jag är slarvig.

Vi får lösa det på nåt sätt i så fall, jag åker ju förbi nästan varje dag, så det ska nog gå att ordna! Fattar inte att jag kom hem utan varma kläder dock, det verkar inte helt likt mig...

• Sunshine Girl

coolcat, stämmer bra det Såg nu att det inte är en kofta utan en tröja :D

• coolcat

Sunshine - ok, jag mailar dig.

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.2