oktober 06, eftersom jag vill ha stora rosor enbart i olika färger & inte så mycket dutt (även fast det är väldigt snyggt med rönnbär), med dutt menar jag förresten hängande saker, kvistar & övriga utfyllnadsblommor, så tycker jag att rosbukketen som finns på bild 1 & 2 i den sista länken (yahoo) var jättefin. Skulle kanske kunna tänka mig ännu lite större rosor
Sen gillar jag även Flora Designs bukett som de kallas tuffa små rosor, även fast de är för små för mig...
En otroligt snygg färgkompostion hittade jag i en bukett från san francisco företaget, om man klickade bakåt bort från "fall" & istället klickade på bright colorful; den sjunde bilden har underbara färger...
Börjar mer & mer tänka bort från de "traditionella höstfärgerna" så som löven i gult, orange & klarrött (hade funderingar på att duka med snygga löv, gjorde det till en middag för flera år sen, med levande ljus & det blev helt underbart), nu tänker jag mig mer ceriserosa, aprikosorange, limegult, vinrött & kanske creme , nu tänker jag ju mest på buketten iofs, till dukningen väljer man väl kanske ut några av dessa färger...
På de bröllop jag har vart på har det i stort sett alltid varit färgtema ljusblått/rosa, rött, lila eller vitt/creme. Jag vill ha ett kul färgtema som lyser upp & som speglar mig som person & som min sambo tycker om samt som passar till årstiden!
Vad funderde ni på nu igen, oktober 2006?