• crazymom

Juli 2007

Är det bara jag som är såååå här tidigt ute & planerar???

• Svar på tråden Juli 2007
  • Laguna

Gabbies: OJ vad långt du kommer, wow!!

Hur många ska ni bjuda? Hur ska ni ha bröllopet? Lokal, hemma, stor fest?

Vilket färgtema ska ni ha?
    Jag/vi har itne bestämt oss vilken årstid vi vill gifta oss. Alla årstider har sin tjusning tycker jag . Hösten är så vacker med sina gul/röda färger...

• _Sofia_

Vi har också bestämt oss för 2007-07-07, dels för att det är ett roligt datum och dels för att det är en ekonomisk fråga. Jag pluggar just nu, och som student är man ju inte skitrik :D Det känns roligare att vänta och istället ha råd med det man vill ha!

Sanasol_, jag går juristutbildningen i Umeå och är klar januari 2008, men ända till 2008 vill vi inte vänta med bröllopet!

Vi har inte satt någon budget, men kanske 50-60 000 (utan resan)... Jag skulle verkligen vilja ha ett riktigt sagobröllop, men det är ruskigt mycket pengar som går på en dag! Vi får se, kanske blir det dyrare, kanske blir det inte lika dyrt.

Take care allihopa! /Sofia

• Peos Lena