Juli 2007
Är det bara jag som är såååå här tidigt ute & planerar???
Är det bara jag som är såååå här tidigt ute & planerar???
Vi bor i Karlskrona och du?
vi ska också gifta oss 2007-07-07! vi bor i umeå. har inte börjat planera ännu, men det är kul att få idéer från BT! :D
vi bor i Västerås... :) roligt att de finns så många som ska gifta sig samma datum! hoppas vi kan hålla kontakten genom olika Juli 2007 trådar.. :)
Hohoho!! Jag hade visst skrivit här tidigare! Å så går jag å startar en egen tråd! Tststs! Får man va med här även om man inte bestämt nääär under 2007 man ska gifta sig!? Jag vill ju hellst gifta mig imorrn, men har kommit fram till att det blir lite stressigt med planeringen då! Hihihi!!
självklart tycker jag att detta e en tråd för alla 2007 brudar än så länge.. vi lär ju inte vara så många.. :)
Nu har vi bestämt ett prel. datum!! 15/9-07 !! Min M2B tycker att jag är ute i väldigt god tid, men va tusan!! Men det känns mer på riktigt nu när vi bestämt ett prel. datum!!
Hur har ni andra tänkt när ni bestämt datum?!
Vi har faktiskt bokat kyrkan redan... Men problemet var att kyrkan inte hade kalendrar så långt fram så jag hoppas att det inte glöms bort på vägen...
ett tips är att du ringer i början av nästa år igen.. dom flesta kyrkor har böcker för ett år framåt.. alltså nästa år har dom för 2007.. då finns inte risken att dom glömmer bort er.. :)
vart tog ni vägen tjejer??
Jag är kvar!!
Är man beroende så är man!! Känner ni oxå att ni vill börja planeringen på riktigt nu?! Det är ju så lång tid kvar!!!!