• crazymom

Juli 2007

Är det bara jag som är såååå här tidigt ute & planerar???

• Svar på tråden Juli 2007
  • Sanasol

_Sofia_, vad trevligt! Ja, norrbyskär är ett trevligt ställe absolut. Vi vet väl inte riktigt ännu om det kommer att bli i Umeå eller i Lövånger (därifrån jag kommer) eller neråt Östersund (därifrån min kille kommer). Men tar gärna emot tips gällande Umeå. Har du alltid bott i Umeå eller? Student/Jobb?

• Billa

Jo, man har ju hört den del komentarer om åldern å så, men det är bara att ignorera! Huvudsaken är att jag och min M2B är lyckliga! Vilket vi är i allra högsta grad!

• Xelda

Här är en till Vi funderar på att gifta oss den 7/7-07..... (lätt att komma ihåg! :-O

• _Sofia_

Sanasol_, jag är från Täfteå som ligger en mil utanför Umeå, så man kan säga att jag alltid bott i Umeå. Just nu pluggar jag och min sambo han jobbar. Jag har inte hunnit ta reda på så mkt om Umeå som bröllopsstad, men jag lovar att rapportera när jag vet ;) Man får ju hur mycket idéer som helst när man surfar runt på den här sidan...skitkul!

• _Sofia_

Gabbies, hur långt har du kommit i din bröllopsplanering? Jag vet inte vad som räknas med att börja på allvar..men lite har ju planerats även för min del :)

• Gabbies

har börjat kolla på krykor, har ett färgtema, har klara brudnäbbar, har satt en budget, har köpt klänning, bestämt mat, bestämt min M2bs kläder, bestämt vilka inbjudningskort repsektive vigselprogram vi ska ha, hittat brudbukett (självklart inte köpt den än hehe), hittat 3 olika ringar som jag ska kolla pris på hos en guldsmed, bestämt lite underhållning till festen.. ja mkt e klart hehe.. men jag kan bara inte vänta att börja med planering det e ju så roligt!!!

vad har du själv planerat?

• _Sofia_

Gabbies - det låter ju jättebra, du har nog kommit längre än många som gifter sig 2006! Jag har hittat en ring som jag verkligen gillar, börjat kika på klänning, lokal, kyrka osv, men inte bokat/köpt ngt. Har också börjat snickra på inbjudningskort och vigselprogram, men det är verkligen inte färdigt på långa vägar... Vi vet ganska väl hur vi vill ha det, men har ännu inte spikat något. Ja, det är verkligen superkul att planera :)

• Gabbies

haha kunde inte låta bli att skratta till lite när jag läste vad du skrev.. "än många som gifter sig 2006".. alla i min kompis krets e redan typ trötta på mitt bröllop.. men jag bara älskar det!

• Sanasol

Aha, jag pluggar också, ska bli lärare! Vad pluggar du?

Svar på tråden Juli 2007