• Merci

Vilken ringmodell passar för små smala fingrar

Hej
    Jag har ett problem. Jag hittar ingen snygg ring.
    Jag har korta och smala fingrar (ringstorlek 15,5) och jag tycker ingen ring sitter snyggt, ser bara klumpigt ut.
    Finns det någon annan "lillfingrad" som kan tipsa eller vill visa sin ring?

• Svar på tråden Vilken ringmodell passar för små smala fingrar
  • *picoliiina*

jag har långa smala fingrar.. har en 6mm bred kantig ring... jätte fint! planerar att ha en mindre, kantig ring till vigseln... med bling på så klart..!

• Blivande Fru Roos

Sanasol_ > wow va mycket bling bling, me like alot
    Super fina, har förlovningsringen princess slipade diamater?

• Blivande Fru Roos

ojoj oj va mkt fina ringar

• Sanasol

Blivande fru Roos, TACK! Jag är helt förälskad i ringarna, vill helst bära dem med en gång... men det kommer att kännas fint att få dem på fingret. :)

Det är briljantslipade diamanter i förlovningsringen, det glittrar ju lite mer också så därför har jag valt det. Funerade på prinsesser först men sedan föll jag pladask för denna ringen...

• Johanna = en lat kock

sanasol

de var superfina! känns som ringar som går att leva med resten av livet

• Blivande Fru Roos

Sanasol_ > rätta mig om jag har fel, pricess är fyrkantiga och MYCKET dyrare. Briljanten är lite billigare och rundare?

Har du några "in real life" bilder på dina ringar? Hur höga är dom?

• Blivande Fru Roos

Själv har jag en slät hög vitguldsring 3,5mm bred, tänkte ha en 4mm bred vigselring och en 3,5 mm bred ring brevid det (som ser exakt lika dan ut som förlovningsringen). Sammanlagt 3 ringar då vill säga... verkar det krångligt?

Ringen i mitten kommer vara bredare och där vill jag ha massa bling bling, har dock inte bestämt riktigt hur den ska se ut.

• Blivande Fru Roos

madelyn > också superfina

Svar på tråden Vilken ringmodell passar för små smala fingrar