• Merci

Vilken ringmodell passar för små smala fingrar

Hej
    Jag har ett problem. Jag hittar ingen snygg ring.
    Jag har korta och smala fingrar (ringstorlek 15,5) och jag tycker ingen ring sitter snyggt, ser bara klumpigt ut.
    Finns det någon annan "lillfingrad" som kan tipsa eller vill visa sin ring?

• Svar på tråden Vilken ringmodell passar för små smala fingrar
  • *Bella*

MK Juvel i Malmö har väldigt snygga raka ringar! Å priserna är helt ok för den kvalitén!

• Blivande Fru Roos

LeavesOfFortune > Är också jätte intresserad hur dina ringar ser ut? Kan du maila mig?

• Sanasol

Har samma problem, små händer och att det ser för mycket ut. Släta ringar gör att det ser mer ut så därför har jag valt att ha stenar i bägge mina ringar!

• Johanna = en lat kock

borde det inte vara med ringar som med armband?

Stilpoliserna sa om armband - stora maffiga armband passar bäst på smala armar medan folk med tjocka armar passar bäst i nätta armband lite hmm som de sa floaty and sheer

jag som har tjocka korta fingrar såg inte klok ut i breda ringar - men smala får fingrarna att se längre ut

• Sanasol

Jo, kankse om man har tjocka fingrar. Dock långa smala passar bra i breda ringar.

• Johanna = en lat kock

ja det var det jag menade

men jag är uuuusel på att skriva så folk förstår ;)

• Sanasol

haha, ingen fara!! Bara de förstår tillslut så är det ju bra! Vad har du för ringar Johanna?

• Blivande Fru Roos

Kan inte ni smalhänta visa bilder på era ringar behöver insperation

• Johanna = en lat kock

jag har två ringar med helt rund profil - 2mm i diameter, den ena med fem små safirer

åsså är de lätt böjda ner mot handen - så fingrarna ser längre ut... Inspirationen kom lite från Ole Lyngaards men inte ojämnt tjocka som de är

Svar på tråden Vilken ringmodell passar för små smala fingrar