• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • A+J=27/8-05

Cheerful. Jag sms:ar över lite bröd ögonaböj och hoppas att det är ok att det slinker med en en liten kille i sms:et. Tja, så jävla lite är han ju inte men han är snäll... ibland. Fast inte just nu. Ok?

• drea

Liten kille, det är väl inte din M2B?

• A+J=27/8-05

Drea: klart denna tråd är viktig. Det är faktiskt bröllopsfestbröd jag bakat. Sms:ar lite till dig med. :D

• A+J=27/8-05

:D :D :D Ha ha, jag kan också göra gröna små gubbar. :D :D :D :D :D :D

• drea

Åh bröllopsbröd! Kul!! och gott! Tackar!

• A+J=27/8-05

drea: nä det är inte min m2b. Det är sonen. :D

• Annica_B

Cheerful... Har du precis lärt dig sms-funktionen på din telefon? Eftersom alla ska messa dig? Skojar bara lite... *flina*

Nu har jag klämt min sandwich. Fick inte iväg din cheerful, så jag satte i mig den med.

Förresten, vet ni att man kan messa till fasta telefonen med??? Det är SKITKUL!!! En superneutral röst läser upp sms:et. Extra roligt att messa skruvade meddelanden där hon talar om sig själv, typ "Jag är från yttre rymden". PROVA!!!!

• Annica_B

Hrrm... alltså, man måste ju messa nåt om småland också. "från yttre rymden i småland". *försöker förtvivlat relatera till TS*

• A+J=27/8-05

Annica_B: Jag har fått några såna mess, det låter riktigt konstigt. Men förslaget om yttre rymden låter kul. Men var ligger egentligen inre rymden???

Svar på tråden Oups, lite snabb.....