Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Bela
Välkommen till våra intressanta diskussioner och jag tänker inte flytta på mig....:D:D:D:D så skicka fortkörningsidioterna till norrland istället då slipper vi dem....:D:D:D:D:D:D
Städat klart ?? jag såg hur du låg i - bra jobbat !!...:D:D:D
Snartgift
Vad skönt med pool....drea hämtar du mig på vägen jag köper pizzor....to go...:D:D
Hähähä... Underbar tråd!
Fantastiskt viktiga frågor som tas upp här, jag har inte fått så många svar NÅGONSTANS innan *antecknar flitigt i bröllopsboken ang pizzorna i Eslöv*
Jag bor ca en timme söder om Växjö. *stolt*
Annica_B
Välkommen till detta intressanta forum...
Pizzorna som var goda finns i Ljungby !! inte Eslöv...:D:D:D:D:D....
Jag bor i Ljungby var bor du?
Cheerful:
Tack tack! *bugar*
Oj, fanken, förlåt kära Ljungby-bo. Givetvis menade jag Ljungby! *kladdar snabbt över Eslöv i boken*
Jag bor i underbara, blåsiga KARLSKRONA!!! *slår ut med handen som miss universum brukar göra*
Tebax från lunchen! Det blev en fetaost och spenat pirog! Och en tomat!... och en GB sandwich
drea
Tänk på vikten....hahaha...:D GB-Glass !! men vad gott med GB Sandwich, kunde du inte flugit hit en glass till mig...:D
Annica_B
Var i Karlskrona förra året med vår båt och kryssade runt.....la till i Karlskrona hamn två nätter....Gillade Drottningsskär....med slottet utmed vattnet.......så mysigt.....
nja men jag kanske kan smsa den?
drea
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
vad kostar en GB sandwich idag ? har inte köpt någon i år.......åhhh.......vad sugen jag blir nu........