• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

Får ta en äcklig banan....det är allt jag har här....Banan 'r äckligt om man jämför med en GB sandwich..........mmmmmm.....

• drea

Ingen dusch, tyvärr, det hade vi i förra båten... men det finns ju lite vatten runt omkring

Kylskåp och spis men ingen frys och ugn, skulle gärna ha ugn...

Kostade 270 000kr Fast det var pappa som betalade, och jag betalar honom när jag får pengar över Han har en Hallberg Rassy 34 fot som kostade 1 miljon så han har råd!!!

Det tar ca en halvtimme att åka till båten, så vi bor inte jättenära precis...

Men vi hyr ut båten när vi inte använder den och får då 5000kr i veckan, det är jättebra!!!

Många frågor och svar!

• drea

Jag jobbar egentligen inte med pengar, jag har precis pluggat klart till gymnasielärare och sitter i VÄXELN på Försäkringskassan nu under sommaren!

• Annica_B

Japp, vi har en kiosk precis utanför jobbet... ska kila ner o handla två sandwichar. Messar den ena till dig Cheerful!
    Tjillivipp! *vinkar o skuttar iväg mot glasskiosken*

• Hej baberiba

drea

Då kan jag ju inte får några pengar av dig.....:D:D:D....eller tänker du förskingra !!

• Hej baberiba

Annica_B

Säg till när du har messat mig ??...:D

• drea

Nja, det finns nog sätt att få pengar... Man ber snällt

• Hej baberiba

drea

Bra att ha en pappa som betalar !! han måste vara rik ??...:D:D:D

• A+J=27/8-05

*ASG* Så här roligt har jag inte haft nån gång på BT. Jag har läst hela tråden från början och har bara en fråga: vart tog Justina vägen?

• drea

Tja, hon vågar nog inte ta sig hit mer, men jag har allt sett henne där ute någonstans!!!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....