• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Cheerful,

Har ni båt? Vi med, en med segel

• drea

11 riksdaler, så det börjar bli lite dyrt !

• Hej baberiba

drea

En båt utan segel.....vill ha en med segel men då ska man ha båten i havet och vi har 7mil till havet. Jag är heltokig i segelbåtar....har aldrig seglat.....:D är det härligt ?? hur stor båt har ni i M? vad är det för sort....tell me...

• Annica_B

Mmmm! Jag ska nog ta en sandwich på fikapausen nu! *slickar om munnen*

• Hej baberiba

drea

11 i Sthlmn men 8 här i Småland !! :D allt är dyrare i huvudstaden !! :D:D:D:D hahaha skojjar bara jag ska kolla vad en GB Samdwich kostar här så får du veta det imorron......hahaha

• Hej baberiba

Annica_B

Har du glass på jobbet !!....lyllos dig !! kan du sms:a en till mig.....snälllllla...vad avis jag blir.....

• drea

Jag tror priset har gått upp på sandwich, du vet det brukar det ju alltid göra för varje år...

Så med mina logiska beräkningar var det 3 år sen du åt en sandwich, stämmer det?

• Hej baberiba

drea

Vad fin den är ser "lagom" stor ut !! lyllos dig som har wc !! finns det dusch?

Har ni kylskåp,frys,spis,ugn ?

Vad pröjsade ni för båten ?

Innan vi köpte motorbåt så ringde jag runt på en massa segelbåtar.....men vi bestämde oss tillslut för motorbåt för vi vill kunna transportera båten vart vi ivll på semestern. I år bär det iväg till Bohuslän......

Bor ni nära vattnet och er båt?

• Hej baberiba

drea

hahahaha åt GB sandwich förra året....vet inte vad jag pröjsade...hahaha..jag hittade på 8:-....:D:D:D....

Det märks att du jobbar med pengar....du kan ju räkna !!....hahaha..:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....