Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Cheerful,
Har ni båt? Vi med, en med segel
11 riksdaler, så det börjar bli lite dyrt !
drea
En båt utan segel.....vill ha en med segel men då ska man ha båten i havet och vi har 7mil till havet. Jag är heltokig i segelbåtar....har aldrig seglat.....:D är det härligt ?? hur stor båt har ni i M? vad är det för sort....tell me...
Mmmm! Jag ska nog ta en sandwich på fikapausen nu! *slickar om munnen*
drea
11 i Sthlmn men 8 här i Småland !! :D allt är dyrare i huvudstaden !! :D:D:D:D hahaha skojjar bara jag ska kolla vad en GB Samdwich kostar här så får du veta det imorron......hahaha
Annica_B
Har du glass på jobbet !!....lyllos dig !! kan du sms:a en till mig.....snälllllla...vad avis jag blir.....
Här är vår båt, precis när vi köpte den!
Den är 8,08 meter och precis lagom för oss två!
Förra året seglade vi till Finland med den!
www.sailguide.com/Bilder/Nordship_808bild.htm
Jag tror priset har gått upp på sandwich, du vet det brukar det ju alltid göra för varje år...
Så med mina logiska beräkningar var det 3 år sen du åt en sandwich, stämmer det?
drea
Vad fin den är ser "lagom" stor ut !! lyllos dig som har wc !! finns det dusch?
Har ni kylskåp,frys,spis,ugn ?
Vad pröjsade ni för båten ?
Innan vi köpte motorbåt så ringde jag runt på en massa segelbåtar.....men vi bestämde oss tillslut för motorbåt för vi vill kunna transportera båten vart vi ivll på semestern. I år bär det iväg till Bohuslän......
Bor ni nära vattnet och er båt?
drea
hahahaha åt GB sandwich förra året....vet inte vad jag pröjsade...hahaha..jag hittade på 8:-....:D:D:D....
Det märks att du jobbar med pengar....du kan ju räkna !!....hahaha..:D:D:D:D