• Filippa_K_

Nutrilett - ngn som vill vara med?

Hej på er!
    Nu SKA jag börja imorgon-1 eller 2 mål. Men, jag vill gärna ha ngn som hänger på. Som man kan prata med ofta! Peppa m.m.
    Ngn?
    Kram

• Svar på tråden Nutrilett - ngn som vill vara med?
  • Juni-flickan

Jag började med nutrilett i måndags. Jag äter vanlig lagad mat till lunch på jobbet, men annars äter jag bara nutrilett.

Jag är inte överviktig, men jag har lite späck som putar ut här och var och ville testa detta. Jag är för lat för att träna bort det, som man kanske borde egentligen. Men därför tror jag det kan vara bra i mitt fall att äta åtminstonne ett vanligt mål om dagen.

Hur mycket vill du gå ned?

Hu vad jag tyckte det var pinsamt att handla nutrilett i affären! Någon mer som känner så?

• saa

Juni-flickan, jag ska börja med Nutrilett i morgon.
    Det var jobbigt att stå i kö på ICA.
    det känndes som att alla tittade i min korg.
    Jag vill gå der ca 4kg. gifter mig i augusti.
    samma här, orkar inte träna.
    Ska dock börja promenera varje dag från och med imorgon.
    Hur gör du på middsommar?
    Älskar sill, vet inte om jag kan motstå

• Juni-flickan

saa
    Jag ska äta vanlig midsommarmat under midsommar. Åtminstonne middagen. Jag äter ju ett mål lagad mat om dagen nu och tänker att maten på midsommar är det målet. Hoppas åtminstonne att det "bara" blir det målet :D
    Ska du gå på ren kur?

Tror vi har ganska lika mål du och jag. Jag vet inte hur mycket jag ska ned i antal kilo eftersom jag mest kollar hur mycket som putar. Jag tar på mig mina taitaste jeans varje dag för skojs skull för att kolla om det som putar ut är mindre :D Men jag antar att det är lite för snart att kolla då jag började i måndags eftermiddag. Så det har ju inte gått så många dagar ännu.
    Jag skulle kunna tippa att det säkert är runt en 4 kilo för mig också.

Har också börjat promenera en stund varje dag. Istället för att ta bussen hem från jobbet så går jag, det tar 30 min.

Lycka till både saa och Filippa_K_ och glöm inte dricka mycket vatten!

• Filippa_K_

juni-flickan
    Jo, jag ville inte handla där, så jag gick till hälsokostaffären... 20 kr dyrare bara.
    18 kg behöver jag gå ner! Så egentligen borde jag ära ren kur. Men jag är rädd att gå upp allt igen å jag vill inte sluta äta riktig mat.. Fel va?
    Jag byter bara frukosten.

Hur många mål äter ni om dagen?
    Jag äter med nutrilett 4 ggr. Försöker äta små mål... Usch. suckar redan efter 2 dagar...
    Kram

• Lilla päronet

Filippa_K_:
    Hur går det för dej? har du kommit igång med nutriletten? Lycka till!!

• fashiongirl

hur mkt kostar det att köpa???

• fashiongirl

och är det väldigt äckligt ir står man ut???

• Juni-flickan

Jag handlade nutrilett på hemköp och det kostade 230.50 kr. Då var det den stora lådan. Tror de har två storlekar. Den stora förpackningen var i chokladsmak och jag läste på hemsidan att de andra smakerna bara finns i de mindre förpackningarna. Detta gör att chokladsmaken var den som var mest populär.

Jag tyckte att första målet var lite sisådär. Drycken är ju lite mjölig och smaken är ju inte oboy direkt. Men det gick ned och därefter har det gått hur fint som helst att dricka. Nu tycker jag det smakar gott. (Men det kanske är för att jag är så hungrig haha :D )

Hungern har jag faktiskt inte haft något problem med. Visst man är hungrig emellan åt, men det är inget större problem tycker jag. Jag dricker en del vatten, det fyller ju magen något. Tar något frukt om det krisar.

Hur går det för er andra??

• fashiongirl

ojj trodde det var mkt billigare eftersom det är så populärt, men hur mycket är det i den stora lådan då???

Svar på tråden Nutrilett - ngn som vill vara med?