• tina060708

8 Juli 2006

Hej alla Julibrudar!
    Tänkte att det kunde vara roligt att få lite kontakt med brudpar som har valt samma dag att längta & drömma till...

• Svar på tråden 8 Juli 2006
  • Gumsigos

Jag har faktiskt inte tänkt på att kolla här. Verkar som om vi ska ha samma färg ;)

Kanske ska kolla där! Lät ju billigt, fast lillkillen ska ha, 122/128 tror jag, nästan 134. Han växer ju så det knakar :D Han kommer att vara 7 ½ då. Tjejen kommer att ha nästan 140. Eller?? Men det är inte så noga för jag kommer nog att sy hennes själv. Bara jag har mönster och tyg.

• marie81

Hehehe, vi har oxå valt den dagen!! Va roligt! Vart ska i gifta er då!? Vi ska vara i Glumslövskyrka vid landskrona :)

• Gumsigos

Vi gifter oss i St Maria Kyrka i Ystad. Fast vi redan 1a

• MrsPink

Gumsigos:

Fin tiara dun köpt på E-bay, vet du vad den heter?? Så man kanske kan hitta den nån annanstans....
    Kram Jennyfer

• tina060708

Idag är det varmt!!!
    Ska dra med familjen och bada.
    Kom på att jag kan ju önska mig bröllopsrelaterade saker av mina föräldrar när jag fyller år (31 Juli)
    Så jag talade med dom om ev. slöja och tiara och den iden godtogs!
    Ha det bra idag, och glöm inte att dricka vatten!!:)

• tina060708

har helgen varit bra?
    Här har det regnat mest hela tiden...

• Gumsigos

Hej igen!

Helgen har varit bra men mest mulen och Torr! Gräsmattan börjar blir riktigt gul :(

Vi va i Ystad i fredas, fick barnfri liten minisemester. Himla skönt! Ystad är så mysig, bara älskar den stan :)

Nu har vi kollat med florist, frisör, kollat in kyrkan en gång till, hotell och lokal! Jag är supernöjd! :) Kan inte bli bättre! Gott om plats i lokalen, supertrevlig och superproffsig kock och personal.

Hotellet som också är spa visade sig ha svit med JACUZZI! Ja bara blev så glad!! :)

Floristen verkade duktig, och det kändes som om hon förstod vad jag va ute efter. Eftersom jag inte ska ha vitt så kan ja ju inte matcha med vad som.

• tina060708

Låter underbart!!
    Det kan ju inte gå fel...om ni inte drunknar i jacuzzin förstås:)
    Blev genast avundsjuk. Vi ska sova hemma på vår bröllopsnatt. Det finns ett hotell här men det är inte ett dugg mysigt & andra hotell ligger för långt bort för att det ska vara värt det att åka dit mitt i natten.
    Vad skönt det lät med barnledigt...skulle behöva en barnledig dag snart!
    Jamie har ju "sommarlov" från dagis nu och ibland går vi varann på nerverna, men barn är härliga iallafall:)
    Har varit i en bröllopsbutik för några dar sen och det visade sig att dom reade ut balklänningar för 500 kr styck!
    Ska nog köpa en till linda (tärnan) där.

Svar på tråden 8 Juli 2006