8 Juli 2006
Hej alla Julibrudar!
Tänkte att det kunde vara roligt att få lite kontakt med brudpar som har valt samma dag att längta & drömma till...
Hej alla Julibrudar!
Tänkte att det kunde vara roligt att få lite kontakt med brudpar som har valt samma dag att längta & drömma till...
Ja precis. Blir livet snyggt så kan man kanske använda det, vid nåt annat tillfälle. ;)
Nu stack sambon igen så nu ska ja sätta mig o sy lite. Kul o ha lite hemlisar, hoppas ungarna kan va tysta :S
Det låter jobbigt att smyga sådär:) men det blir ju jätteroligt sen, tänk vad paff han kommer bli!
Verkar det svårt att sy det?
Annars har du kanske startat en ny karriär:) När alla dina kvinnliga vänner ser hur bra din klänning blev så kanske du får en massa jobb sen:)
Har en massa mensvärk idag så jag tror jag ska gå och lägga mig lite...fick ta till det gamla beprövade "filmtricket" med min son, så nu sitter han blickstilla i 1 1/2 timme och tittar på Nilsholgerssons underbara resa genom sverige!! Får nog gå och lägga mig brevid han nu.
Jag och Brudtärnan hittade en hel del bra klänningsmodeller men inget är spikat än.
Jag blir så sugen när du säger tärnklänning men ja har ju inte berättat för mina än. o det lär väl dröja om ja inte får nåt jobb snart. Skönt bara att ja har ett tag kvar, det lär ju bli svårt annars.
Har kollat runt lite bland näbbkläder, men det mesta är lite för små barn som ser ut som gräddbullar! Dottern blir ju 10, så ja har nog tänkt mer tärnaktigt för henne. Sonen kommer att få något liknande pappa, ljus kostym o väst med plastrong. Han kommer att bli urläcker! Precis som hans pappa! :D
Kommer att kännas skönt sen när vi båda närmar oss våra resp bröllopsdagar! Då har vi nån att hålla handen när stressen faller på, eller hur? ;)
Idag har jag & sambon våran "ett-år-kvar-dag)Jag frågade honom om han visste vad det var för speciell dag idag & han sa:
-ja det är en underbar dag idag! Sista dan innan semestern!!
hm...så jag fick påminna honom...
Har det varit hysteriskt varmt hos er idag med??
Efter att mensvärken avtagit lite så har jag,sambon & vår son spenderat hela dan i en vattenspridare!! Nu undrar du säkert varför just en vattenspridare..vi fick efter att besökt 7 butiker ge upp våran jakt på bassänger (dom var slut överallt!!) köpa en vattenspridare till Jamie, funkade jättebra:)
Jag har också tänkt väst,byxor å så till Jamie, blir nog jättesött!!
Finns en till tråd för oss 060708 kul att det finns fler som valt den här dagen :)
välkommen malin78!
Var ska du köpa det? Har funderat lite på ebay som andra men ingen aning om butiker.
Åh va ja längtar dit!! Ser allting framför mig. Min klänning, jag går i den med barnen framför mig och tärnorna bakom, uppför altargången och ser bara honom där han står längst upp och väntar på mig, tillsammans med marskalkerna/bestmennen.
Vi säger våra löften, jag sjunger nånting fint för honom (om jag vågar)vi byter ringar o lite till...
Sen ser jag hur vi går ut tillsammans, och där ute väntar alla på oss, ja vänder mig om o kastar brudbuketten. :)
Sen går vi allesammans till restaurangen och skålar o äter en underbar midda. :)
Gud vad jag längtar!!
Du ärligt talat har jag inte funderat ut var jag ska köpa jamies kläder, men här på BY så säljer dom ju barnkläder titt som tätt(nya). Har kollat in det beiga sättet till jamie för han har väl typ storlek 104-116 nästa år & det fanns i den sizen.Där kostade dom bara 299.
Väldigt OK pris tycker jag.
men jag vågar inte köpa innan jag vet hur lång han blir (han är 96 lång nu & bara 2 år så vem vet vart det barkar hän..)
Jag LÄNGTAR jag med, vill gifta mig NU!!
Blir avundsjuk när dom skriver i alla andra trådar att "nu är det två dagar kvar" o s v
Men vår tid kommer.....sakta men säkert!
Jag menar ju här på BT, såklart!