• Beach-06(Sofie)

Vad väger ni som är 1,60cm

Hejsan på er!

Jag är lite nyfiken vad ni väger som är 1,60cm långa, och om ni inte är nöjda med er vikt, vad vill ni väga?

hoppas det finns någon som svarar och är 1,60cm

//Sofie

själv är jag 1,60cm och väger 96kg

• Svar på tråden Vad väger ni som är 1,60cm
  • Magdalen

1.65 lång väger ca 53-54 kg

• IronGirl

~carpe diem~
    Okej kanske inte alltid, men oftast. Jag har en som älskar mig för den jag är. Hur jag än ser ut, mer behöver jag inte.
    Kram

• *Blomman*

smileis

Man kan vara 1.60 och väga runt 48 kg oavsett ålder. Min mamma tex är över 50 år men väger runt 46 kg till sina 162 cm.

• Nella_

jag väger mer än det. vill gå ner. är desperat . vad ska jag göra? :(

• smileis

Jag VET att det finns folk som ar magra utan att de bantar osv... Men genomsnittet av kvinnor som ar 160cm gjor INTE det.
    Enligt vikt vaktarna ska jag som ar 160 vaga mellan 53kg-60kg, nar jag var med dem och sjalvklart ville jag na minimum vikt 53kg, men jag blev nastan hjarntvattad och allt jag tankte pa var nar och hur mycket jag skulle ata nasta gang. Jag vager nu 64kg och mar super bra.

• Swedie

Jag är 174 och väger 69. Med rutor på magen :) vikten spelar ingen roll, det är bara en siffra. Jag fixerade mig länge på det numret, men det är inte det det handlar om. Jag har styrketränat i 5+ år och har gått upp i vikt men fått mindre underhudsfett.

Var nöjda med er själva som ni är, er blivande man tycker att ni är vackrast i världen :)

• *Line

Hej!
    själv är ja 159,5 så ja antar att ja får kalla mej 160? =) jag väger nu 53 kilo. Har gått ner med South beach från 61 kg sen mitten av april och är jätte glad nu =)Ha en trevlig midsommar

• *Blomman*

smileis

Vem har pratat om folk som är magra? Varken jag och min mamma är magra.

• smileis

Jag vet inte, skulle jag ga ner 12kg skulle jag vara det........... Men folk ar ju olika. Jag ville bara saga att genomsnittet pa en 160cm kvinna i sverige 25-30ar ligger mellan 55-65kg. Beroende pa benstomme och muskler osv... Sa skulle en lite overviktig tjej fraga mig hur mycket man bor vaga skulle jag inte saga 47kg!!

• Qvinna77

Jag är 1,64 m och väger just nu för mycket =79 kg!
    Jag har gått ner 7 kg på 7 veckor med VV och fortsätter med det tills jag väger 65 kg!
    Lycka till alla ni andra som kämpar med vikten!!!

Svar på tråden Vad väger ni som är 1,60cm