• Beach-06(Sofie)

Vad väger ni som är 1,60cm

Hejsan på er!

Jag är lite nyfiken vad ni väger som är 1,60cm långa, och om ni inte är nöjda med er vikt, vad vill ni väga?

hoppas det finns någon som svarar och är 1,60cm

//Sofie

själv är jag 1,60cm och väger 96kg

• Svar på tråden Vad väger ni som är 1,60cm
  • Linni

Jag är 160 och väger 47.

NokGroda: Jag handlar mkt på barnavdelningen!

• jini

hej på er.....
    det är så att jag är 1.63 å väger 107kg
    å mår piss men jag lyckas ju aldrig jag gick ner 10kg för 4år sedan då jag träffade min karl....sen gick det upp för.

jag tar gärna imot tips å ideer om hur man lyckas....

en trevlig lång helg på er

• *Blomman*

Linni

Att handla på barnavdelningen suger. :(

• brud0606

Jag är 158cm och väger 91kg.. men ska neråt innan bröllopet nästa år.

• Linni

Blomman

Inte alltid, eftersom det är billigare på barnavdelningen. Köpte bla ett par Lee jeans för halva "vuxenpriset".

Fast eftersom jag arbetar på förskola är det inte så kul när man kommer i samma kläder som ungarna...

• Mitt lilla hjärtegull...

Jag är 1,60 och pendlar mellan 46-48...

Trots det så kan min mage svälla upp väldigt efter en måltid och då ser det ut som om jag är i 5:e månaden...

Tyvärr så blir det så att jag då sätter mig själv på svältdiet (dvs ingenting alls) tills magen är platt igen... och så där håller jag på....

Har efter mycket påtryckningar av min sambo insett att jag har någon sorts ätstörning. Det är svårt att ta till sig det. Har även fått det bekräftat av psykolog men att få hjälp verkar vara värre...

• *Blomman*

Linni

Jo, det är ju billigare men allt jag har köpt på barnavdelningen har varit av dålig kvalitet. Det är även svårt att hitta något som sitter bra eftersom jag har åtminstone lite kvinnliga former. :)

• smileis

Men halla hur gamla ar ni om ni ar 160 och vager 48kg!!!! jag ar 160 och vager ca 64kg ar jag overviktig da eller?? Jag vet att jag kunde va lite fastare med hjalp av traning men inte tror jag att jag behover banta. Jag vagde nog runt 50kg nar jag var 15ar vilket ar ca 15arsedan.

• Lilla spöket Laban

Hur mycket man väger är ganska ointressant eftersom det inte säger så mycket om ens hälsa. En person kan ha bmi 45 och vara smal och en annan person kan ha bmi 20 och vara tjock, eftersom muskler väger mer i förhållande till sin storlek, än vad fett gör.

Med hjälp av måttband och kroppens fettprocent kan man göra mer rättvisa bedömningar. Ingen idé att stirra sig blind på vågen.

• dala82

Kan man verkligen ha BMI 45?

Svar på tråden Vad väger ni som är 1,60cm