• Beach-06(Sofie)

Vad väger ni som är 1,60cm

Hejsan på er!

Jag är lite nyfiken vad ni väger som är 1,60cm långa, och om ni inte är nöjda med er vikt, vad vill ni väga?

hoppas det finns någon som svarar och är 1,60cm

//Sofie

själv är jag 1,60cm och väger 96kg

• Svar på tråden Vad väger ni som är 1,60cm
  • Lilla spöket Laban

Ja det är klart man kan, men det är nog inte så vanligt att man har det utan att vara fet. Det finns dock väldigt vältränade killar som kan ligga på ganska höga bmi-värden trots att de inte har en fettprocent på mer än 10. Kvinnor bör dock ligga på lite högre fettprocent (20-25% har jag för mig). Män bör ligga på 10-15% om jag inte minns helt fel.

• Hobbiten

Är 165 väger 58 men skulle nog vilja ner till 56. Det var vad jag vägde för ca 1 år sedan men 2 kilo är inte så noga.

• Mitt lilla hjärtegull...

smileis!!!!!

Jag är 25.

• smileis

lilla hjarte gull

klart din mage kommer att sticka ut det fins faktiskt inalvor i den och de maste ju fa plats...... Kom bara inte och sag att du e tjock. Visst vissa maniskor ar smala och det ar inget konstigt... men du ar inte tjock nagonstans!!

• Mitt lilla hjärtegull...

Tack för de orden........ kram.

• IronGirl

Beach-06(Sofie)

Jag är 165 cm och väger ca 96 kg också. Menbryr mig inte så mycket om min vikt. Insidan är viktigare ;)

•  ~carpe diem~

Irongirl:
    Hoppas du menar det du säger, då är du lyckligt lottad.
    Den dag jag kan säga detsamma,då har jag vunnit högsta vinsten,njut av ditt liv!!

• Westies

Hej!

jag är 1,60cm och tycker att den ideala vikten är max 55 kg. Jag själv väger mellan 54-56 kg. Det är sant "inside" är viktigare men då räknas okcså hjärtan eller sånt. Därför rekommenderar jag gå ner i vikt för din hjärtaskull. Med mindre vikt kommer du att må bättre, du blir friskare och kommer att orka göra det mesta i vardagslivet.

• Knuten

Hej!
    Nu väger jag 70 kg men ska ner till 60 kg;0)Har gått ner 15 kg på två år. Mår mycket bättre och är piggare. Har andra intressen än att äta och titta på TV. Fått bättre livskvalitè och bättre självförtroende. Har inte migrän lika ofta.

Kram Knuten.

• Pernilla 25

jini:
    Var själv överviktig tidigare, gick upp över 30 kg efter 2 graviditeter. Efter 1½ år med viktväktarna lyckades jag gå ner alla överflödiga extra kilon.
    Kan kanske vara ngt för dig oxå?

Svar på tråden Vad väger ni som är 1,60cm