• Beach-06(Sofie)

Vad väger ni som är 1,60cm

Hejsan på er!

Jag är lite nyfiken vad ni väger som är 1,60cm långa, och om ni inte är nöjda med er vikt, vad vill ni väga?

hoppas det finns någon som svarar och är 1,60cm

//Sofie

själv är jag 1,60cm och väger 96kg

• Svar på tråden Vad väger ni som är 1,60cm
  • NokGroda

läskigt med längd och vikt hur olika det kan vara. om jag vägde 50kg skulle jag vara en liten benget med kläder från barnavdelningen! iih!

• Carma

Är 166 cm och väger 57 kg. Lever nyttigt för det mesta (är också vegetarian)& tränar. Så jag förväntar mig att "krympa ner" till 55 kg. Är nöjd som jag är idag annars med

• *Blomman*

Jag är 162 cm och har precis lyckats nå min drömvikt, 50 kg. Tji fick jag som trodde att jag skulle se annorlunda ut, men jag ser nästan exakt lika dan ut som när jag vägde 42 kg. För övrigt så är jag nöjd med min vikt när ingen för för sig att jag har ätstörningar.

• Kh_mysan

hejsan! Är 163 och väger just nu efter att ha slutat röka och gått upp några kilo 77 kg. Jag har storlek 42 i byxor och 42/44 i tröjor. Skulle kunna gå ner till 65 utan att se sjuk ut. Har vägt 112 så jag är faktiskt helt nöjd med mig själv trots några kilo över.

• melie

Jag mäter 163 cm och min vikt ligger runt 48 kg. Jag är 22 år gammal men har aldrig vägt mer...

• VedumBrud

Jag är 163 och väger nu 69kg men är på väg neråt. Skulle vilja väga mellan 55-60kg.

• Mimmi27

Jag är 159 cm kort och väger 64,3 kg. Jag har gått ner 2,4 kg med South Beach dieten på 1½ vecka, min målvikt är 55-57 kg, har inte riktigt bestämt mig än.

• loppalina

Hej!

Jag är 163 o väger 53kg Jag är nöjd som jag är förutom att magen kunde vara plattare:D

• fräknis

Jag är 161 och har nu kämpat mig ner till 52 kg.Jag har ätit nutriletten Bars. smakar precis som godis så det rekomenderar jag verkligen.

• linslusen

Hej Hej :)

är 159 väger 57, men vill gå ner ett par kilo...

Svar på tråden Vad väger ni som är 1,60cm