• Alexandra25

Skäms för svärföräldrarna!

Jag har nog världens pinsammaste svärföräldrar. Jag skäms för dom så mycket att jag och min kille har varit tillsammans i 4 år och jag har fortfarande inte presenterat dom för mina föräldrar. Jag skäms för dom så mycket! Ni vet inte hur det kändes att komma hem till dom för första gången. Pappan går runt med skor inomhus, dom har inga kökslukor i köket, inga möbler som liknar varandra, smuts överallt, tapeter från 70-talet och självklart världens röra. Jag var så chockad att jag nästan gjorde slut med min kille som jag då hade varit tillsammans med i 2 månader. Jag kommer från världens renaste hus med världens petigaste föräldrar. Jag fattar inte ens hur jag ska presentera parterna för varandra, jag menar om jag nästan fick en hjärtattack så kommer mina föräldrar att dö.
    Vad ska jag göra? Jag pluggar till byggnadsingenjör och har flera gånger föreslagit renovering till mamman i familjen men dom bryr sig inte om sånt säger dom!
    Är det någon som vill ta över de här svärföräldrarna????? Gratis!!!

• Svar på tråden Skäms för svärföräldrarna!
  • ELA

Hmmm, Skämmas får dom väl göra själva om dom tycker att dom behöver??? Du kan väl ändå inte behöva skämmas över dina svärföräldrar??? Det är ju knappast du som ostädat hos dom, eller rivit ner köksluckor??? Sen kanske du inte ska vara så snabb och tro att dina föräldrar är så ytliga och petiga - det kanske går bättre än du tror?? Du lever väl inte med hans föräldrar, utan med deras son? Så länge han och du funkar ihop så tycker inte jag att du ska orka bekymra dig i hur era föräldrar ska komma sams. Dom behöver ju inte älska varann - det är du och din kille som ska göra....

• Sandi99

Är inte detta ett troll? De ska inte matas...

• Forsfors

Jag hoppas att det här är ett troll, annars så skulle jag verkligen vilja rädda svärföräldrarna från TS.

• tbmh

Nu är jag trött på att folk "stämplar" folk som TROLL!