• Anna-Lena

kilona rasar...

Halloj!

idag var det dax att åka till konsulenten och väga sig efter 2 v på ren kur med Camebridge....
    - 5,2 kg!!!!
    Gissa om jag är lyckligast i världen. Allt bara rullar på med bröllopet, nästan så man tror att man drömmer.....

Satt med middagshäftet igår, skoj skoj. Fixade lokal och prata mat idag och om en stund ska vi betala första betalningen på bröllopsresan :O)

Wiiiiiii, va glad jag är.
    Va bara tvungen att skriva av mig lite....

• Svar på tråden kilona rasar...
  • Jocsan

Grattis vad roligt

Hoppas att det fortsätter...hur mycket vill du hinna gå ner?

• Anna-Lena

jag vet inte riktigt hur mycket jag vill... går lite på känsla men 4-5 kg till vore inte fel.
    Ska gifta mig i september så det känns jätte skönt att göra detta nu och inte sen i all nervositet och stress.

• MimmiMus

VA KUL FÖR DIG!!!!! Starkt jobbat!

Idag går jag in på min fjärde vecka på ren kur. Går fin fint! Tappar exakt 2,5 kg per vecka och totalt har jag gått ner 7,6 på tre veckor. Jag tänker vara vrålsnygg på min lillasysters studentmottagning när alla gamla släktingar, som man aldrig annars ser, kommer. Kör ren kur fram till den 3 juni.

Hur länge skall du hålla på?

• Bride2B..

Hur mycket väger ni nu?

• Anna-Lena

Vet inte riktigt hur länge jag ska hålla på... det beror på hur det fortsätter att gå. Jag ska gå ut på lördag och äta middag innan så på tors och fre ska jag äte kombinerad kur så magen inte får en chock på lördag. sen på söndag och veckan efter är det ren kur igen.
    Känns inte kul att "avbryta" den rena kuren men utekvällen har varit planerad sen länge tillbaka så jag vill inte hoppa av pga att jag inte "får" äta. Jag får dansa som en TOK hela kvällen.... :O)
    Hur mycket mer vill du gå ner?

• *Vårblomma*

Hej, vad duktiga ni ala är!!

Är inne på min andra dag som "renkurare". Dricker vatten tills det sprutar ur öronen. Men har ingen huvudvärk eller hunger än så länge. Man får ta en dag i taget!
    Har redan gått ned från 110kg till 94 med Atkins, nu vill jag ta de sista 15-20 kg med CK. Ren kur minst tre veckor.

Lycka till alla!!

• kotten_79

Jag vill åxå börja med camebridge. Vill ner 15 kg till den 30 juli, och det kan ju inte vara omöjligt med tanke på att vissa här gått ner 5-7 kg på några veckor..

• kotten_79

MimmiMus

Gud vad kul för dig.. Motionerar du nåt?
    Är det jobbigt att bara få dricka?

• Linda365

Hej! Kul att höra att det går bra.Själv klarade jag inte av ren kur med CK så den här gången bestämde jag mig för att äta ett mål mat om dagen men då magert och nyttigt,så nu äter jag CK till frukost och Lunch men käkar vanlig mat till middag.Får se om det funkar att gå ner på det sättet istället,hoppas det.Idag är det dag 2.

• MimmiMus

Det här var en rolig tråd tycker jag!

Kotten_79.

Fram till Kristihimmelsfärdshelgen har jag inte haft någon energi att motionera men nu går jag i mycket raskt tempo ca 1,5 h om dagen. Detta är inte nödvändig. Jag har en favoritslinga runt hela Djurgården.

Jag är 165 och väger 65,2. Vill gå ner till 55-56 kg.

Ni alla är jätteduktiga!!!!!

*Vårblomma*

Klarar du första 4 dagarna på ren kur kommer allt att gå hur lätt som helst!

Tipp Topp :)

Svar på tråden kilona rasar...