• Malin78

ÄNTLIGEN bestämt ett datum!!! 060708!Fler!?

Är så glad att vi äntligen efter ett lång tids diskuterande fram och tillbaka om vilket datum som skulle passa oss HAR BESTÄMT OSS!!

det blir den 8 juli 2006 och det känns faktiskt väldigt bra, vi var inne på att gifta oss på midsommarafton men kom sedan fram till att det här skulle passa oss bättre. Så nu är det bara att ta tag i all rolig planering som ingår!!
    ÄNTLIGEN!! *GLAD*

hihi =) Kanske någon mer som ska gifta sig 060708??
    Kramar till er alla lyckliga brudar!

• Svar på tråden ÄNTLIGEN bestämt ett datum!!! 060708!Fler!?
  • Malin78

Hej hej! Jag är också lärare så där har vi lite till gemensamt. Den helgen känns faktiskt riktigt bra och nu längtar man mer än någonsin. Vi har bara bestämt var och när vi ska gifta oss.Inte bokat. Vi har varit ute och tittat på fins ställen där vi ska fotografera oss och jag har såklart börjat att titta på klänningar (kan man låta bi) Och ringar. Har hittat ungefär vad jag vill ha, men hinner väl ångra mig :) Hur går det för er 060708:or där ute!?

• Malin78

Jobbiga!! Tecken!! Jag är förretsen 27 år snart, min sambo 27 inga barn och ska gifta oss på österlen =)

• dala82

Det här är mitt drömdatum!! :) :) Så länge som jag har varit härinne (sedan feb) så har jag tyckte att detta datum skulle vara perfekt för oss. Men, men..det är bara en liten detalj som saknas...Vi är förlovade sedan två år tillbaka, en planerad förlovning på vår 5-årsdag. Vi visste att vi inte skulle kunna gifta oss efter ett år och har därför tagit vår förlovning i 2 steg. Min kille är väldigt romantiskt av sig och vill alltså fria "på riktigt" innan vi gifter oss. Jag känner på mig att det är ngt på gång, och hoppas att det blir i sommar. Men jag går inte runt och hoppas för mycket, vill ju inte bli besviken...:)

Men, iallafall, om han friar, kan jag mycket väl hamna i denna tråd...