• cmfs

18 Juni 2005

Det borjar narma sig med storm steg!

Ar dar nagon annan som ska gifta sig den 18 juni iar?

Vart ska ni gifta er? Ha festen? Ja allt annat som kan vara skoj att veta.

Vi ska sjalva gifta oss i Malmo och just nu sa ar vi i full gang med all planering. Jag haller pa att gora tarnklanningarna och jag borjar nastan kanna mig lite stressad nu. Det ar ju faktiskt inte sa lange kvar! Bara 6 veckor!!!!!!

• Svar på tråden 18 Juni 2005
  • cmfs

Va bra det lat med din mohippa!! och kul att ni hade trevligt.

Jag vet redan nar jag kommer att bli hippad. Jag kommer ju inte till Sverige forran pa Lordag och det finns bara sa manga dagar man kan gora det pa. Sa jag och min syster plannerade in en dag da det var bra istallet. Jag vet inte vad vi ska gora bara.

For nagra ar sedan nar min syster hade varit pa nagon mohippa dar det hade blivit jatte pinsamt for bruden sa bestammde vi tillsammans att nar vi plannerar vara mohippor sa ska vi halla oss till avslappnanade, trevliga, och roliga saker isatllet for pinsamma och obekvamma historier.

Sa jag vet iaf att vi ska gora nagot vi ALLA kommer tycka ar trevligt.

Jag hade forresten min "Bridal Shower" har i USA i lordags. Det var himla trevligt och jag fick en massa trevliga presenter av alla.

• Jobbet

Hur går det för er? Går allt som planerat?

Jag blev hippat för tre helger sedan. Det var toppen! Inget pinsamt utan bara trevligheter. På lördag ska jag på en annan kompis möhippa och det blir också bara kul. Det är ju så man vill ha det.

• Stockholmsbrud i Dalarna

Det mesta går som planerat, men det finns verkligen inte något utrymme för saker som strular...

Provade min klänning i helgen och kände att jag måste köpa ny behå. Trodde att jag hade hittat en perfekt (måste ha en axelbandslös), men den sitter inte kvar ordentligt. Så det blir till att ge sig ut på lite panikshopping i veckan.

Dessutom är arbetsfördelningen mellan min blivande och mig nååågot ojämn för tillfället. Jag har typ 15 saker på min att-göra-lista, han har typ två... undrar hur det blev så... (kan ha att göra med att det bl.a. står "ring frisören" och "köp parfym" på min lista )

• Jobbet

Det är likadant hos oss. Jag har 1000 saker att fixa vilket min blivande nu har insett och försöker avlasta mig lite.

• 18 juni 2005

Suck, skulle göra klart festprogrammet idag men fick en avbokning till. När ska man skriva ut, det kan ju komma avbokningar nästa vecka också!?

Alltså vi tänker vänta med att skriva ut bordsplacering + gästlista till helgen, men sen får man väl hoppas att det inte blir fler avhopp. Och i så fall får det väl bli lite fel då, längre än så kan man ju faktiskt inte vänta om man inte är ledig hela nästa vecka vill säga...

• Tuffsa

Någon mer som känner sig orolig utan egentlig anledning? Med en dryg vecka kvar så är allting egentligen helt under kontroll. Vi har en del grejer kvar att göra med det är sådant som man ändå inte kan fixa förrän sista veckan. Ändå har jag denna otrevliga orolighetskänsla i kroppen. Alltså inte det där förväntantsfulla pirret man hade hoppats på. Varför kan jag inte vara glad åt att det snart är dags? Varför bekymrar jag mig om massa praktikaliteter, troligtvis helt i onödan?

• Jobbet

Tuffsa: Jag känner precis som du. Är jättenervös och spänd trots att allt mer eller mindre rullar på som planerat. Vi får ta några djupa andetag och tänka positiva tankar ett tag. KRAM!

Hehe, jag känner igen mig helt! Jag går runt och är lättretlig och allmänt uppstressad - varning säger jag bara...

Han en del saker kvar att ordna med, samtidigt som man har ett heltidsjobb att sköta. Suck, pust ... Men när nästa helg kommer, då ska jag banne mig släppa allt och ha kul. Det är vi värda efter allt slit, tjejer!

• cmfs

Sista dagen innan vi aker till Sverige!!! Otroligt pirrigt! Tror inte att jag kommer att hinna med allt som jag skulle fa gjort idag....men men det ar ju inte sa mkt man kan gora at det.

Nu har jag iaf 3 timmar kvar innan min semester borjar!!!

Svar på tråden 18 Juni 2005