• cmfs

18 Juni 2005

Det borjar narma sig med storm steg!

Ar dar nagon annan som ska gifta sig den 18 juni iar?

Vart ska ni gifta er? Ha festen? Ja allt annat som kan vara skoj att veta.

Vi ska sjalva gifta oss i Malmo och just nu sa ar vi i full gang med all planering. Jag haller pa att gora tarnklanningarna och jag borjar nastan kanna mig lite stressad nu. Det ar ju faktiskt inte sa lange kvar! Bara 6 veckor!!!!!!

• Svar på tråden 18 Juni 2005
  • Jobbet

Idag är det 1 månad kvar.... Ikväll ska vi träffa prästen.

• Stockholmsbrud i Dalarna

En dag kvar till vår bröllopsdag!! Pirr pirr...

• Teddan1

Gifter oss ocksâ den 18 juni!
    Helt overkligt! När började ni planera för ert bröllop?

• cmfs

Vi borjade planera redan 1 1/2 ar innan. Bestamde oss for att det skulle vara den 18 juni ungefar samtidigt. Det skulle antingen bli den 11 eller den 18, men nu ar jag valdigt glad att det blev den 18! Just nu har jag alldeles for mkt kvar att gora for att inte ha den extra veckan!

Hur gar det med era planeringar? vad har ni kvar att gora?

Jag fick mina brollopsskor idag! De var jatte fina! Tyckte otroligt mkt om dom, ska se ifall jag kan fixa fram ett foto pa dom senare sa att jag kan vissa alla dar hemma...kanske lagger in ett foto har ocksa!

• brud i sina bästa år

Bara en månad kvar för oss också. Jag kan bara inte bestämma mej riktigt för om det är kort eller lång tid...

Kort tid för att det är mycket kvar att göra, men ändå lång tid, för man längtar ju dit!

skrev jag en dag? jag menar så klart en månad, varför skulle jag annars skriva det här (värsta vimsiga!) ska hem och försöka leta möjliga in- och utgångsmarscher på nätet i kväll. har fortfarande inte spikat...

• Martine

idag fyller jag närmre 30 ä 20 :) och om en månad till så har vi ännumera vuxenpoäng.... börjar bli lite stressat läge här.

• Señorita

Här är det en till som har exakt fyra veckor kvar idag!!!
    Vi började planera i juli förra året och kan inte fatta att snart blir all teori och planering verklighet!!!
    Det känns nervöst och samtidigt väldigt spännande och roligt!
    Martine... grattis!!!
    Señorita

ok, 18 juni-brudar, någon mer som känner ångesten komma krypande? den otäcka känslan av att ha glömt en massa viktiga saker och att något snart kommer att gå snett... brr...

• Teddan1

yes......:)

jag har lite lätt panik, ângest och fâr fjärilar i magen bara vid tanken pâ att gâ in i en FULLSATT kyrka. Börjar drömma mardrömmar nu ocksâ.....
    och du?

Svar på tråden 18 Juni 2005