• cmfs

18 Juni 2005

Det borjar narma sig med storm steg!

Ar dar nagon annan som ska gifta sig den 18 juni iar?

Vart ska ni gifta er? Ha festen? Ja allt annat som kan vara skoj att veta.

Vi ska sjalva gifta oss i Malmo och just nu sa ar vi i full gang med all planering. Jag haller pa att gora tarnklanningarna och jag borjar nastan kanna mig lite stressad nu. Det ar ju faktiskt inte sa lange kvar! Bara 6 veckor!!!!!!

• Svar på tråden 18 Juni 2005
  • cmfs

Nu har jag gjort fardigt vara tack kort och vart vigsel program....Jag har ju i och for sig fest programmet kvar men det kan vanta lite, typ till senare i veckan iaf...

Ifall ni vill titta pa dom sa har jag lagt ut dom har...tyck garna till och beratta vad ni tycker om dom!

groups.msn.com/fam-sadjadi/trycksaker.msnw

• Jobbet

cmfs: Jättefina trycksaker!

Jag har också festprogrammet kvar att göra (och bordsplaceringen). det får bli helgens projekt.

Igår var jag och provade min klänningen igen. Det kändes jättebra! Skönt!

• cmfs

Tack Jobbet!

Jag provade faktiskt min klanning ocksa igar! Den satt som jutet pa mig! Har precis fatt den andrar av en sommerska och den sag sa himla fin ut aven nar slapet var uppsatt!

• Stockholmsbrud i Dalarna

Ska prova klänning och fixa vigselprogrammet i helgen. Tur att det är tre dagar ledigt!!

Hämtade ut min ring i tisdags. Vilken känsla! Tänk att man ska ha den på sig tills man dör... Tur att den var fin

Upptäckte BT:s planeringsverktyg i början av veckan, så nu kan även min blivande och våra föräldrar ta del av alla detaljer jag har haft i huvudet och nedklottrade på lappar och block. Att jag inte tänkte på det tidigare!!

cfms:

Jättefint vigselprogram!! Tänkte bara på en sak: ordet Bibelläsning kan tolkas som en rubrik för det som kommer efter. Du kanske skulle peta in en till rubrik - Vigselakt - mellan? Annars var det mycket stiligt! Får nästan lite prestationsångest själv...

• fia09

cmfs

Vad fint vigselprogram Du gjort. Var har Du fått tag på så fint teckensnitt? Det finns väl inte i Microsoft Word?

• cmfs

Stockholmsbrud i dalarna:

Tack for ditt inlagg....har sjalv inte tankt pa det faktiskt, men sa skrev var prast det till oss. Tyckte sjalv att det var lite konstigt nar jag laste igenom det, men hon kanske bara glomde och skriva en rubrik till "vigselakt". Jag ska nog lagga till det sjalv sa tack for att du namde det!!! Bra att ha andra ogon som kan se sant som man sjalv missar!

Fia09:

Det ena typsnittet, som jag tror att du menar, kallas Scriptina, det finns inte som standard utan man maste ladda ner det. Med det ar gratis och latt att hitta. Det andra kallas for Caesar och maste ocksa laddas ner.

Hjälp, hörni, nu är det bara två veckor kvar! Hela helgen kommer att gå åt till fixande... Tur att man är ledig måndag också

• Martine

Japp, fixande var det. Nu är vi hemma igen efter en regnig helg på landet. Kan faktiskt inte se hur det kommer att se ut om två veckor. Vi skall gifta oss på tomten under bar himmel är det tänkt, men efter denna helg vet jag inte om det går. Men alla som vi pratat med denna helg säger att det skall ha regnat klart tills dess. Hoppas att de har rätt... Nu är nog allt snart fixat. Vi pratade med vigselförrättaren och vi la upp hur vi vill ha vår vigsel. Med hotellet om den mat som vi vill bjuda på och hur vi vill ha det efter middagen. Just nu känns allt bra, det som vi har kvar att fixa är bordsplacering och trycka festprogrammet. Ja just det, jag håller ju på att göra prallinerna som varje kuvertt skall ha, ca 280 st. Men det är bara kul.
    Hoppas att allt föll på plats för er med denna helg. 12 dagar kvar! :)

Blev utdragen på en mycket trevlig möhippa i fredags! Precis när jag satt och tänkte att "nä, nu orkar jag verkligen inte jobba mer" dök två av mina bästa vänner upp på jobbet och kidnappade mig! Sååå härligt att bli lite ompysslad för en kväll (ja, jag slapp utklädning och pinsamma upptåg på stan) Fick i stället bada bubbelpool, dricka drinkar och äta god middag.

Svar på tråden 18 Juni 2005