Tyresö byggdegård
Någon som har erfarenhet av Tyresö byggdegård? Hur ser huset ut? Hur många gäster var ni då ni var där? Ser gärna bilder också, om ni har.
Någon som har erfarenhet av Tyresö byggdegård? Hur ser huset ut? Hur många gäster var ni då ni var där? Ser gärna bilder också, om ni har.
Vad var det för tårta ni valde?
Någon som vet om Byggdesgården har öppet nånting under helgerna? skulle väldigt gärna åka dit och se hur det ser ut inuti.
Sök på google: Bröllopstorget + Tyresö kyrka. Då får man upp allt i alla fall.
sorry jag skrev visst i fel tråd!
Sommarbris; det var en vit tårta med vita choklad-flarn runtom. Den såg väldigt lyxig ut! Sen har vi inte riktigt bestämt vad den ska innehålla men nån typ av mousse tror vi.
Ann-Sofi, låter både gott och fint
Är det ingen som har bilder från Tyresö byggdegård? Vill gärna se hur det ser ut från insidan.
Här finns bilder både från Bygdegården och kyrkan om ni är intresserade!
brollopssidan.nu
Drea:
Tack! Jättebra Lokalen är större än man tror.
Är det från ditt bröllop? Gillar den supersöta buketten!
Drea,. grattis. vilka fina bilder :)
vi ska oxå vara i bygegården, hur var det , var ni nöjda med maten, servicen, etc?
det var fint uppdukat verkigen och det var en bra ide att sätta upp hjärtan på väggarna
Paulaa och Sommarbris... Nej, bilderna är inte från mitt bröllop, jag visade bara denna sida för att ni ska få se hur det ser ut i bygdegården. Jag ska gifta mig i sommar ute i Sandhamn!
Aha, men tack för bilderna hurosmhelst
Någon annan som har erfarenhet från Tyresö byggdesgård?