• Chellio

    Juni 2008

    Såg att den andra tråden var stängd och hittade ingen ny så jag startar en
    Skulle vara kul att följas åt nu när man har 1000 olika planer och förslag i huvudet

  • Svar på tråden Juni 2008
  • Lilla Puh78

    När det gäller meny och sånt tror jag att jag ska göra dem själva. Gillar scrapping, så då kan man göra ett fint "omslag" och sen skriva ut text på datorn och klistra in eller så. Tror det blir bra. Men får ju börja i god tid så alla program blir klara...

  • Monken

    Vi kommer att ha 2 tärnor/marsalkar var. Jag har bestämt sedan länge att mina 2 bästa vänner ska vara mina tärnor, och min blivande man tänkte samma sak. Varför välja när man kan ha flera...

  • blivandefrun

    jag kommer ha 2 tärnor och 1 brides maid gubben min kommer nog bara ha en best man

  • Lilla Puh78

    Vad ska dessa göra/ha för uppgifter. Tror inte jag riktigt förstått det...:-/

  • Lilla Puh78

    Nu ska vi snart åka ut och titta på lokalerna. Känns mer på rikigt på en gång!

  • BlivandeFruJohansson

    Vilka lokaler ska ni titta på??
    Vi ska ha 1 tärna, 1 bestman och en ringbärare, vår son Då ca 15 månader!

  • blivandefrun

    kommer också ha 1 ringbärare och 1 "blomsterkastare" som kommer gå in först übersött ju

  • Lilla Puh78

    Tror inte att de som inte får veta om vårt bröllop hittar mig här så kan ju avslöja det. Vi tittade på två (de enda två) lokalerna i Väsby, Stallet och Kairo. Kairo ligger precis vid vattnet, ganska avlägset vilket är både för- och nackdel. Det blev iaf det vi valde. Det ligger ju så fint. Stallet är finare invändigt, men ligger mitt i ett bostadsområde. Inte lika charmigt då.

    Jag tror vi kommer låna min brorsdotter som brudnäbb/blomkastare. Tror min dotter kommer vara för liten fortfarnde (17 månader).

  • BlivandeFruJohansson

    Sonen är då bara 15 månader, men han går me sin moster som är tärna. Så de kanske går Annars är de inte hela världen. Tycker de vore jättemysigt om han kunde gå fram me ringen

  • Lilla Puh78

    Vi får se när tiden närmar sig. Visst vill jag helst ha min dotter. Och som du säger, hon kan ju gå med tärnan.

Svar på tråden Juni 2008