• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Rat

    Sandriani

    Jag är egentligen inte i form för att ge mig in i en debatt med dig och "försvara" vad jag gjort (fjärde dan efter min op.) men jag vill att du ska veta att det inte alltid är så enkelt eller så svart eller vitt som du verkar tro. Jag har övervägt det här i tio år, är ingen ungdom, har alltid haft små bröst men inte lidit av det förren de blev helt tomma. Ja om du menar att bröstförstoringar hänger ihop med "vissa egenskaper" = dåligt självförtroende så vill jag bara säga att jag har haft dåligt självförtroende i många år VAD GÄLLER MINA BRÖST! och det har påverkat mig en hel del MEN det innebär inte att jag skulle ha lågt självförtroende vad gäller min kompetens på arbetet, min styrka som människa. Har gått igenom mycket i mina dar ska du veta. jag är stolt över mig själv, att jag har överlevt och försöker att inte klandra mig själv för att jag till slut har gjort en liten bröstförstoring. Jag kan hålla med dig om att det är sorgligt när unga tjejer blir för utseendefixerade och gör stora bröst för att bli älskade men försök att vara lite vidsynt och dra inte alla över en kam. Framförallt blir INGEN "hjälpt" av att bli fördömd. Själv tänker jag så här; allt är materia, våra kroppar med, silikonkuddar också och vi ska alla dö en dag och förmodligen återuppstå i någon form. Ha det gott

  • Sandriani

    Rat:

    Det var fint skrivet!

    Ha det!
    Med vänlig hälsning,
    Sandra

  • n0va

    Blir inte mycket klokare av läsa här tror jag ... *ler*

    Så länge jag tvekar så kommer jag givetvis inte att op mig.
    Tack alla som tagit er tid och svarat på mina frågor!

    /Mvh n0va

  • paprika

    Hej!*L*..
    Jag tycker det är vackert med kurvor..små samt stora..gillar större..kurvor.
    Det ger större...kurvor...häng mindre kurvor...små kurvor... mindre kurvor .... o de som inga kurvor vill ha... ja de lika lyckliga som ..:)...så ibland ska man inte försöka förstå sig på alla..!*L*hade inga kurvor från början..men nu o älskar ;)....kurvan.

  • famousfairy

    oj oj oj vilken diskussion jag ha missat idag! ÄR 42 ÅR-INGA BARN-INGEN MAN han vänster prasslad så jag stack HA HAFT VÄLDIGT FYSISK JOBB I TEATER VÄRLDEN ALLTID VARIT SMAL.hör till jobbet-BRÖST BÖRJADE VÄXER NÄR JAG VAR 13.. OCH DET VAR DET.. INGEN MER. JAG VILL BARA FYLLER EN A/B KUPA SÅ ATT NORMALA KLÄDER FÖR MIN STORLEK OCH ÅLDER PASSA MIG! SÅ ATT JAG SE UT SOM EN KVINNA OCH INTE EN FLICKA!!
    jag upprepa ha funderat sedan jag var 13.
    Vioola.. få jag fråga om dina mått längd mm innan o efter? du verker nöjd o jag vill inte bli bystig! *ps du ha rätt citadon fungerar inte med tandverk heller

  • Rat

    EN FRÅGA TILL ALLA SOM OPERERAT SIG:

    Hur länge känns det som om man har en "pansar-sköld" över bröstet? För det går väl över får man hoppas.
    Börjar misströsta, har så himla ont.
    Och låg känner jag mig också.....har ingen hos mig som kan trösta lite

  • famousfairy

    hej alla ni som är nyligen opererade.
    Kan ni jämnföra era "rispåsar" med era nuvarande nya vackra bröst!
    Vänligen säga om det är kokt eller okokt ris ni ha använt.. så att jag kan kommer lite närmare min beslut.
    Ha just nu 3dl okokt i en sport bh.. (245? 280?) och det känns lite stort?
    är nästan inne på 280 som bli en liten c
    Vad är en liten c egentligen!? :-/
    bye for now!

  • paprika

    Hej!!
    Det tog tid för mig innan det minskade..ca 3 veckor...sedan upp till 10 veckor innan jag kunde ligga på sidan...men det går över från ena dagen till andra bara. så håll ut!!kram/P

  • MALIN86

    hejsan!
    jag har bara en liten fråga, vad kostar det att förstora brösetn och vart kan ni rekommendera att man gör det?

    Kramar malin

  • vioola

    Hallojsan

    Jag är 174.5 cm lång och väger ca 62 kg. Hade innan ca 75A, något större kanske men 75B kunde jag absolut inte ha. Alldeles för stort.

    Jag la in 330cc, jag ville ha en stor C/liten D och det var det jag fick. Jag mäter nu ca 73.5 cm under brösten och ca 89cm över (utan bh).

    Själv hade ja 3dl okokt ris som jag hade å testade med och tycker att det blev väl lika på ett ungefär (med 330cc). Kanske något större.

    Kramis

Svar på tråden Bröstförstoring (4)