• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • pickolina

    EnYsterSyster

    Javisst syns det och som du säger, folk säger ofta ingenting men man märker att de tittar osv..

    Jag gillar verkligen din inställning! :)

  • Yaia

    EnYsterSyster

    You go girl!!!!!
    Tycker du har en skön inställning...
    fortsätt så, och som sagt ditt val, dina pengar ditt liv!!!

    En som håller med.....

  • Rat

    EnYsterSyster

    Du får snart starta en fanclub, gillar också din inställning

  • Rat

    Det gick bra hos Charles idag. Han tyckte jag skulle ta 195g som vi bestämde från början, inte mer till min kropp. Litar faktiskt på hans kunnande. Så nu leder jag när det gäller att välja de minsta implantaten

  • pickolina

    Personligen tycker jag att små är snyggast så du kommer nog bli skitsnygg ska du se... :) Skönt att det gick bra och att allt känns bra.

  • AnnaS23

    Rat
    Ska också välja små implantat. Tycker också det är finast, iaf på mig. Jag vill ha en slank siluett. Vart skulle du operera dig? Vilken typ av impantat?
    Kram

  • EnYsterSyster

    Rat

    Attans också, slagen med 20 g... Det kommer nog bli jättesnyggt på din slanka danskropp !

    TACK för alla ryggdunkar tjejer ! Måste säga att den här tråden betytt mycket för mej eftersom jag inte berättat det här för NÅGON mer än min man, och så ska det förbli.

  • regnbågen

    Läste i ngn amerikans site att en kupstorlek motsvarar ca 180 +- 10 cc. (Det var statistik från det amerikanska plastikkirurgiska förbundet, eller vad man nu ska kalla det ;_) ;_D... Dvs, medel. Allt beror bl a på hur bred man är runt bröstkorgen mm)

    :_)

  • EnYsterSyster

    regnbågen

    Stämmer inte på mej, jag har gått upp från liten B till D på 215 g......

Svar på tråden Bröstförstoring (4)