• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • ViktoriaStefan

    Vad roligt att du tycker det 😃 Ringen är från Schalin, jag kommer inte ihåg vad den heter men det kan jag kolla om du vill. Vi har köpt den på Guldfynd.

  • Maj12

    Till Anniina: Ja det är det där med det tekniska :) Tack igen! Jag är ju super nöjd :) så jag tycker ju självklart att även du kan ha det så här. Om du går in på "min sida" och kollar på mina bilder så ser du bilder på ringarna i större storlek, vet inte varför bilderna blev så små när jag la ut dom här.

  • MariaNyckelpiga
    Svartsocka skrev 2014-01-16 12:08:18 följande:

    Här kommer bild på mina ringar, den bredare är förlovningsringen och alliansen är vigselringen som jag kommer få bära efter den 12 juli 2014! 



     


    Jättefin kombination! Är det vitguld?
  • Menna

    Vilken härlig tråd! Här kommer bild på mina, enstensringen är i platinum, vigselringen i 18k vitt guld.

  • milla87

    Här är mina ringar. Den underst är min förlovningsring och den över blir vigselringen. Båda från guldfynd.

  • Maddox


    Kanske inte den bästa bilden men jag älskar mina ringar. På lördag ska dom på fingret på riktigt <3
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014