• fruwaller

    Kolla vår överaskningsfilm!

    Vi överraskade våra gäster med en film när vi skulle komma till festlokalen, kolla gärna på den och skriv vad ni tyckte! Den var grymt uppskattad, en riktig stämningshöjare som gjorde vårt bröllop mer personligt och festligt! Så kul att spela in oxå!
    www.youtube.com/watch&v=1FBQvbPTXQk

  • Svar på tråden Kolla vår överaskningsfilm!
  • 20140222

    Fin film. Men jag undrar vilken loka ni var i? Bor Nära Lilla Edet. Tyckte er lokal verkade fin.

  • fruwaller

    Vi hade festen på Stenliden B&B i sjuntorp, otroligt mysigt, hyrde hela stället med hotellrum, middagssal och festsal. Super fint!

  • Jghkvgjnv

    Haha så himla bra! Synd att vi redan är gifta annars hade jag snott idén :)

  • 20140222

    Fru Waller: Så jättefin! lokal! Helt underbart! Detta tar vi! Säger jag :). Kram och tack så himla mycket! :D.

  • Milli

    Så himla bra! Satt och log genom hela filmen :) Hur kom ni på denna ide? Är ni skådespelare? Förstår att de vart uppskattat på festen =)

  • fruwaller

    Såg en film på youtube som vi blev inspirerade av, kläckte idéen för min mans (känns konstigt att inte skriva sambo!) syster o svåger som jobbar med film o teater och så hjälpte dom oss. Vi är inte skådespelare eller nåt sånt, ingen erfarenhet av sånt alls Men det var jättejätteroligt att spela in och sånt kul minne att ha!

  • CharliesChoice

    Haha vad roligt!! Det där hade jag mer än gärna upplevt som gäst på festen, vilken ice-breaker!! Vad snygg du var, i båda klänningarna.

Svar på tråden Kolla vår överaskningsfilm!