• fruwaller

    Kolla vår överaskningsfilm!

    Vi överraskade våra gäster med en film när vi skulle komma till festlokalen, kolla gärna på den och skriv vad ni tyckte! Den var grymt uppskattad, en riktig stämningshöjare som gjorde vårt bröllop mer personligt och festligt! Så kul att spela in oxå!
    www.youtube.com/watch&v=1FBQvbPTXQk

  • Svar på tråden Kolla vår överaskningsfilm!
  • Pia88

    Visade åt m2b och vi båda tycker det är en jätte bra film Glad sätter igång fantasin hos en själv..

    Stort grattis till er båda Glad

  • izredam

    skrattar högt här framför datorn. Ska se vad jag kan förhandla till mig hos sambon - något ska vi ju göra de närmsta två månaderna innan bröllopet ;)

  • fruwaller

    Tack Vi köpte en helt ny, oanvänd brudklänning som såg helt ok ut för 500 spänn och mannen hade sina gamla finbyxor och en kavaj från myrorna för 75 kr. Kläderna såg faktiskt helt ok ut efter inspelningarna

  • Lizzybizzy28

    Så sjukt bra och rolig! Jag o min blivande make har spånat också om att göra något liknade också men denna filmen var helt fantastiskt bra! Grattis till ert bröllop och er härliga film som säkert kommer att vara till glädje långt framöver!

  • Liisen

    Jätterolig film. Vad hittade du mer för liknande på youtube, letade men hittade inga...

  • FrökenErika

    Jätterolig idé! Skrattar så att ögonen tåras. Och jag kan tänka mig att det var ännu roligare för alla som var där och känner er! Nu är det ju försent för mig, men kanske snor ideén till syrrans bröllop.

  • magicadespell
    fruwaller skrev 2013-10-09 17:30:56 följande:

    Vi överraskade våra gäster med en film när vi skulle komma till festlokalen, kolla gärna på den och skriv vad ni tyckte! Den var grymt uppskattad, en riktig stämningshöjare som gjorde vårt bröllop mer personligt och festligt! Så kul att spela in oxå!
    www.youtube.com/watch&v=1FBQvbPTXQk


    Jag får inte fram videon, finns den fortfarande tillgänglig?
Svar på tråden Kolla vår överaskningsfilm!