Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag funderar på kostnaden för min bukett. Tanken är en rundbunden i hållare (är allergisk så vill inte hålla i stjälkar) med rosor, nejlikor och dahilor som huvudblommor, lika mkt av varje sort. någon kvistros och kanske någon annan "billigare" blomma.
Hur mycket ungefär skulle den typen av bukett gå på i september?
Chicita: Vackera bilder! Jag kommer ha en äkta bukett. Får leva med lite snor :P
Hej vi gifter oss i oktober och har brunt, rosa, creme och orange som temafärger. Mannen kommer ha en orange kravatt och jag hade tänkt ha en bukett som matchar det men vänligt diskret. Hade funderat på bara brudslöja med kanske tre dahlior i färgerna rosa och orange. Men gillar även rosor och pioner. Har du en ide på vad jag kan ha? Hade tänkt en rund rackare. Vill inte ha för mkt höstfärg i buketten då löven på träden räcker.
En sak som jag har tänkt på, vad är skillnaden mellan en bröllopsbukett och en vanlig floristbukett? Vad är det som gör så stor skillnad på pris?
Jag förstår ju att det inte är samma sak, men exakt vad som skiljer åt har jag aldrig fått förklarat :)