• Csve

    JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

    Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

  • Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Csve

    Ber om ursäkt för bildregn.....


    Här kommer iaf mina ringar! Den släta är förlovningsringen jag fick för 6 år sedan, diamantringen är den han friade med för 2 veckor sen.. <3

  • Larssonmaria86

    Vad kul med lite bildregn ;D Kyrkan var jättefin! Ska lägga ut bild på vår kyrka sen också när jag sitter vid datorn :)
    Vad fina ringarna var tillsammans! Ska du sen ha en tredje vigselring eller hur har du tänkt?
    Förra fredagen var det ett år kvar tills vi gifter oss och var då ute och tittade på fotograferings ställe, perfekt när allt är uppväxt och grönt för det var det inte i januari när vi bokade kyrka och lokal :P Men vi hittade jättefina platser både om det skulle vara regn eller sol så det känns super!

  • Csve

    Tack! Denna ringen blir det..


    http://www.albrektsguld.se/page.jsp?node=170&articleNo=0358515&attributeType_4=&attributeType_2=446&attributeType_1=&productType=1&priceRange=&&step=3&articleNo=&articlesPerStep=8&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E


    Jobbar inom vården, så hur snyggt det än är med en uppstickande diamant så funkar inte det. Provade annars en suuuperfin!


    Vi borde också kolla lite fotograferingsplatser, har inte ens tänkt på det :)


    Larssonmaria86 skrev 2013-06-15 12:21:05 följande:
    Vad kul med lite bildregn ;D Kyrkan var jättefin! Ska lägga ut bild på vår kyrka sen också när jag sitter vid datorn :)
    Vad fina ringarna var tillsammans! Ska du sen ha en tredje vigselring eller hur har du tänkt?
    Förra fredagen var det ett år kvar tills vi gifter oss och var då ute och tittade på fotograferings ställe, perfekt när allt är uppväxt och grönt för det var det inte i januari när vi bokade kyrka och lokal :P Men vi hittade jättefina platser både om det skulle vara regn eller sol så det känns super!
  • fancyrocker

    Nu är kyrkan bokad! Den 6:e juni 2014 gifter vi oss kl 15.00. Dock ska värdshuset säljas, som vi tänk ha festen i och låta våra gäster bo i (vi gifter oss 30 mil hemmifrån). Så nu vet vi inte riktigt hur vi ska lösa festplats... Vi måste hitta en plan B om Värdshuset inte vill/kan ta emot oss med de nya ägarna.

  • Emelie1014

    Hej! jag hoppar gärna in här om det är okej? Igår bestämde vi oss att i juni nästa år blir vi man och hustru ♥ Vi har tänkt oss den 14/6, och jag är såååå spänd redan nu, haha! :)

  • MsChevy

    7 juni gifter jag med min McDreamy Hjärta Vi håller fortfarande på o kikar på vigselplats o festlokal, men det blir runt Västerås nånstans iaf. Vårt tema är 50-talet/rockabilly, då det är "our way of life" Solig

  • Maria466
    MsChevy skrev 2013-06-19 21:59:54 följande:
    7 juni gifter jag med min McDreamy Hjärta Vi håller fortfarande på o kikar på vigselplats o festlokal, men det blir runt Västerås nånstans iaf. Vårt tema är 50-talet/rockabilly, då det är "our way of life" Solig
    Samma datum som oss Solig 
  • HalkatlaNr1

    Idag om ett år gifter vi oss, alltså midsommarafton..
    Fast datumet var igår den 20:e.. Än de e inte så många som vet om de..
    De e så mysigt o kunna kolla omkring o fixa lite hit o lite dit..
    Klänningen har jag fått hem o de e bara små saker som ska fixas på den..
    Ringen hämtade jag i veckan.. Lokalen där festen ska vara är bokad
    men jag har inte kollat kyrkan, ej heller präst..

    Sen e de allt de här m sakerna till festen som får mig att få liiiite panik..
    Jag har ingen aning om hur vi ska fixa o dona m festen..
    Från kyrkan ska vi åka en underbar gammal bil som vår granne har..
    Drömmen hade dock varit häst o vagn men min son e så pass allergisk
    så de hoppar vi.. 

  • amerika

    Kan ni inte berätta för mig hur ni tänkt med datum i juni? Vi hade bestämt datum till 10 maj men nu nojar jag så mycket över att det inte ska vara tillräckligt grönt då (vi ska gifta oss utomhus), så jag kikar istället på 7 eller 14 juni.

    Hur har ni tänkt som valde de datumen?? 

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet