• Bamsemums

    Fler som ska gifta sig Juli 2014?

    Det är fler som har skapat trådar om sin månad, tänkte göra samma sak Då jag inte har sett "min" månad här än. Så är det fler som ska gifta sig Juli 2014? Hur långt har ni kommit med planeringen och hur känns det? :)      

  • Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?
  • Pia88

    Inget rolit med ryggen.. Den var lite bättre igår, men idag är det igen värre.. Snart tisdag...

    Var i torsdags och träffade vår eventuella kock.. (m2bs morbrors fru) hon hade redan massor av idéer av mat.. så det låter som det skulle kunna bli "pulled pork" med potatissallad och grönsallad... de skulle ha främmande i nästa vecka så då får vi komma och smaka resterna.. men om man får tro hennes make (m2b morbror) så är all mat underbart god Glad

  • CJ5

    Pia Ja snart är det Tisdag! Kul att provsmaka lite mat!

    Jag ställde mig på vågen i morse och jag har nu gått ner 23 kg på ca tre månader! :) Jag Fick barn för tre månader sen och gick under graviditeten upp 23 kg, Som nu är borta! Så nu ska jag ner ca fem kg till och sen ska jag börja prova klänningar!

  • Pia88
    cata86 skrev 2013-08-25 20:43:23 följande:
    Hoppar med här. Bröllop 12.7.2014 :)



    Välkommen Skrattande
    Samma datum som oss
  • Happilyeverafter

    Provar med en ny webbläsare för att se om jag kan göra styckesindelning.

    Pia88: Mmm...pulled pork är så himla gott!

    Cj5: Det blev Grand Hotel Saltsjöbaden, fanns ingen annna lokal som kunde mäta sig, både vad gäller vår koppling dit, lokalen inuti och också läget precis vid vattnet. De har fått en ny bröllopskoordinator detta året också så jag hoppas att det inte ska vara något problem :)

    Min ring är på resizing just nu och jag känner mig helt naken utan den...vill bara ha tillbaka den! Vi ska på stor fest i helgen och jag är så töntig men jag vill typ inte gå p.g.a. att jag ej kommer kunna ha ringen på mig! 

  • CJ5

    Happy, går du dit med din m2b? jag skulle också känna mig naken utan ringen på.

    pia, hur är det idag? hur mår ryggen?

  • Svartsocka

    Den 18 augusti gick min sambo ner på knä och friade till mig! Om planerna går som vi vill så ska vi bli man och hustru i Juli 2014 :D



  • Pia88
    CJ5 skrev 2013-08-27 14:22:30 följande:
    Happy, går du dit med din m2b? jag skulle också känna mig naken utan ringen på.

    pia, hur är det idag? hur mår ryggen?
    Ryggen mår sådär... Var till kotsättaren idag.. Ischasnerven i kläm på 3-4 ställen.. så det tar sin tid innan irritationen lagt sig.. så några dagar än måste ja väl stå ut.. Annars måste jag boka ny tid.. Men höften (som var största problemet) är så gott som återställd Glad var tydligen sned i höften så det felbelastar rygg, höft och knän.. därför om knäna värkt Tungan ute
    Svartsocka skrev 2013-08-27 14:35:50 följande:
    Den 18 augusti gick min sambo ner på knä och friade till mig! Om planerna går som vi vill så ska vi bli man och hustru i Juli 2014 :D

     


     


     


     


     


    Stort Grattis  till er båda Skrattande
  • Qvicken

    Jag hoppar in här också;)
    Vi har bokat kyrka och lokal till den 19 juli 2014!:)
    Längtar redan ihjäl mig. men det känns som det är hundra saker att göra och hinna med;O 

    Min blivande gick ned på knä och frågade om jag vill gifta mig honom den 10 juli i år:)


  • CJ5

    Grattis och välkomna till nykomlingarna!

    Qvicken vi har samma datum! Vart gifter ni er?

    Pia88 skönt att höften är bra iaf!

    Letade efter trubadur till festen, men hittade inget bra, för det stod aldrig vad det skulle kosta. Tils jag snubblade över en sida där den som söker lägger ut en annons, med evenemang och budget och plats. Sen får trubadurer höra av sig till sökaren. Så nu har vi efter tre dagar FEM att välja på! :)

Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?