• Bamsemums

    Fler som ska gifta sig Juli 2014?

    Det är fler som har skapat trådar om sin månad, tänkte göra samma sak Då jag inte har sett "min" månad här än. Så är det fler som ska gifta sig Juli 2014? Hur långt har ni kommit med planeringen och hur känns det? :)      

  • Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?
  • Nevertheless
    Pia88 skrev 2013-08-16 10:47:14 följande:
    Va kul Skrattande skönt att slippa fundera på den då, bara sticka iväg och prova o ta den som känns bäst Flört satsa på bra skor från samma ställe om det blir av pengar på köpkortet ...

    -------
    Lämnade kvar mina skor vid brudbutiken då jag köpte klänning för att få dem färgade i samma färg som klänningen... Har inte hört nåt ännu och det har gått en månad.... *vill ha mina skor* de e ju förståss inten panik ännu.. är ju över 10 månader kvar till bröllopet.. men skulle kännas bättre att ha dem här hemma istället för i en butik 100 km bort...
    tror inte dom kommer ha sånna skor jag vill ha :) Jag vill ha knall rosa skor nämligen hehe men jag ska passa på att kika! Ska bli så kul att åka iväg strax och pröva lite :D 

    Tack :D 
    CJ5 skrev 2013-08-16 12:17:04 följande:
    Nevertheless WOW GRATTIS!!!!! Fan vad kul!!!
     Tack Riktigt härligt! 
  • CJ5

    Åh... Var och kollade på lokalen... Den kändes inte hundra.. Men hur kräsen får man vara? Känner mig lite ledsen nu... hur går det för er tjejer med allt?

  • Happilyeverafter

    Cj5 åh vad tråkigt, vet precis hur det känns. Jag jar prelbokat två lokaler, den ena är hasselbacken och den andra är Grand hotel Saötsjöbaden. Jag gillar Grand Saltsjöbaden mycket mer men är orolig för all kritik de fått under tidigare år, så vet inte riktigt hur jag ska välja...

  • CJ5

    Tjejer hur är det med er i dag? Har ni sett Lillys outlet?! Jag hittade det i dag!! hel kostym 625 kr!!!!!

  • Pia88

    Förbaskade rygg.. Har i några veckor kännt av att jag varit styvare.. Nu i natt blev ryggen sjuk i jobbet.. Knappt så det gick att böja sig till golvet... Hade så i vintras oxå och var då till en kotsättare... Underbara människor Flört ringde till en annan idag men han hade tid först på tisdag... Blir att kämpa sig fram till det nu då...

    Igår när jag prata med mamma så sa hon att hon "bjudit in" en person till bröllopet.. Glad alla skulle inte kanske bli glada över det, men när det handlar om en "hjälpreda" åt mormor så kan man inte annat än vara glad Glad vi har en taxichaufför i hembyn som verkligen ställer upp lite extra.. mamma "anställde" henne som assistent åt min mommo till vårt bröllop, så nu kan mommo komma med till kyrkan och sen till festen utan att någon av oss andra "måste" ha ansvar för henne... vi gjorde likadant till min systersbröllop för 3 år sedan..

  • Happilyeverafter

    Jobbigt med ryggont!Med mig är det väldigt bra idag! Vi har äntligen bestämt oss för lokal vilket känns jätteskönt!Cj5 Vad är Lilys outlet?     

Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?