• Anonym (längtar)

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • sommaren2016

    Mycket som händer i mitt och vårt liv. Nu kommer vi evtuellt i höst bo i singapore 2 år. Men ändå viktigt för oss och gifta oss i Stockholm, som tur är ska vi ha en bröllops fixare som kan hjälpa oss svårt när vi är så långt bort ännu inget klart med vår resa svåraste e ju klänningen. Klänningen ska ju lars wallin göra men får kolla hur man göra måste ju prova och allt sådant kan ju hända jag kan göra provningar och allt och det sista typ 2-3 före våran stora dag sedan. CoolHjärta

  • Strassbruden2016


    Äntligen lyckas jag ladda upp mitt strassarrangemang som jag ska ha istället för blommor, tärnorna ska ha liknande men mindre. Jag kommer även ha  lila i min

  • KoA2016
    Strassbruden2016 skrev 2015-05-23 18:02:20 följande:
    Äntligen lyckas jag ladda upp mitt strassarrangemang som jag ska ha istället för blommor, tärnorna ska ha liknande men mindre. Jag kommer även ha  lila i min
    Kul att se vad många olika idéer och lösningar det finns till allt möjligt! Snyggt! Jag gillade det verkligen. Det ska jag tipsa min vän om som gifter sig under vintern i år. Glad
  • Shoedork

    Igår blev mina Spara datumet-kort klara. Nu är det bara att skriva adresser på kuverten och invänta sommarens slut för att skicka dem. Åh, vad jag längtar..... :)

  • madmoxxi1177
    Shoedork skrev 2015-05-27 09:35:33 följande:

    Igår blev mina Spara datumet-kort klara. Nu är det bara att skriva adresser på kuverten och invänta sommarens slut för att skicka dem. Åh, vad jag längtar..... :)


    nej men guuud så fina! :D
  • KoA2016
    Shoedork skrev 2015-05-27 09:35:33 följande:

    Igår blev mina Spara datumet-kort klara. Nu är det bara att skriva adresser på kuverten och invänta sommarens slut för att skicka dem. Åh, vad jag längtar..... :)


    Snyggt - hur många månader innan vigseln skickar ni iväg dem? Och när har ni tänkt skicka inbjudningskorten? När på året gifter ni er? Solig
  • Endora
    Strassbruden2016 skrev 2015-05-23 18:02:20 följande:
    Äntligen lyckas jag ladda upp mitt strassarrangemang som jag ska ha istället för blommor, tärnorna ska ha liknande men mindre. Jag kommer även ha  lila i min
    så fräck! Gillar när det är annorlunda fint.  Ska ni ha vinterbröllop? den såg lite ut i det temat.
  • inkawow

    Hallå hallå!!

    Jag är ny i tråden!!!! Vi ska gifta oss aug 2016. Vi bokade kyrka härom dagen och även fest lokal :) Har även köpt mig en brudklänning :D

    Vi har gått igenom gästlistan och den bara stiger.

    Vad ligger er budget på? Vad ska ni ha för mat osv?

  • Strassbruden2016
    Endora skrev 2015-06-03 21:34:21 följande:
    så fräck! Gillar när det är annorlunda fint.  Ska ni ha vinterbröllop? den såg lite ut i det temat.
    Tack,,Ja vi ska ha vinterbröllop
Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)