• LindaCalle

    Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

    Hejsan!

    Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

    Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

  • Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • Ritak

    Miss JH, låter ju helt perfekt! Lite samma som oss då Skrattande

    LindaCalle - Ja gör det! Vi ska dit den 14/2 (alla-hjärtans dag) jag har redan fixat bröllopsklänning (ar) hahhaa. Men vi ska titta på kläder till min blivande, vet du hur utbudet på herr kläder är där? Skulle vilja hitta någon fin väst till honom Glad

    Memme - stämpel? (kanske jag som inte hänger med, men antar att det är en sån brevstämpel?)

    Jssson - Åh vad fin påminner lite om min ena klänning som jag beställt! www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Sweetheart-Chapel-Train-Chiffon-Charmeuse-Wedding-Dresses-With-Ruffle-002004156-g4156 :)
    När ska ni gifta er? Är ju ny här så hänger inte riktigt med på allt, men vet att du håller ditt bröllop hemligt iaf! Glad

  • Ritak

    Förresten tjej, eftersom jag är ny i tråden ni inte skriva lite om er själva? Vad ni heter, bor, när ni ska gifta er, gäster osv? Glad

  • LindaCalle
    Ritak skrev 2013-02-01 18:38:19 följande:

    Förresten tjej, eftersom jag är ny i tråden ni inte skriva lite om er själva? Vad ni heter, bor, när ni ska gifta er, gäster osv? Glad


    Nån sida tillbaka har vi en lista över alla som ska gifta sig, kopiera in den och fyll i om dig själv!

    Jag heter iaf Linda, är 30 år ung och gifter mig den 29/6 med min ungdomskärlek :) Har dock hunnit bli många emellan, haha, men vi var tillsammans första gången när vi var 13 :) Bor i Åhus där jag också är uppvuxen. 
  • Miss JH

    Ja som Linda sa finns där en lista . Men jag heter iaf Jonna är 36 år gammal och gifter mej med min kärlek sen 6 år tillbaka. Vi var bästa vänner i 2,5 år innan vi blev ett par . Vi gifter oss i trädgården i vår stuga precis intill havet i Åhus. Vi gifter oss också den 29/6.

  • Ritak

    Så nu har jag fyllt i listan Skrattande


    Erika83
    Jssson - Sambon får hinderssprövningen på posten den 7/2, sen får vi se
    LindaCalle - Näsby gård i kristianstad, fest o vigsel på samma ställe.
    memme - hässleholm 17/8 vankiva kyrka - Stoby byggdegård
    MiaMiniMe
    mille88
    MissJH- Kristianstad 29/6 Åhus trädgårdsbröllop vid havet- festen på samma ställe
    MrsM
    Sahara8 - sölvesborg 12/10 Mjällbykyrka-Tulseboda Brunn
    RitaK – 1/6 Mjällbykyrka och middag på Hällevikshavsbad


    Hihi vad roligt att ni gifter er samma datum! Jag heter Rita, är 22 år gammal. Gifter mig med min drömprins Kalle den 1/6. Vi gifter oss i Mjällbykyrka sen ska vi ha bröllopsmiddag på Hällevikshavsbad och senare under kvällen ska vi rymma iväg Flört

  • Miss JH

    Ja Rita, det är lite kul att Linda och jag gifter oss på samma datum . Var ska ni rymma? Blir det på bröllopsresa eller bara rymma för natten?

  • Ritak

    Verkligen! Vi rymmer till Hilton hotell i Köpenhamn den natten och sen åker vi vidare till Amalfi-kusten dagen efter Skrattande

  • Ritak

    Memme: åh fasiken vad avundsjuk jag blev nu! Kan du inte slänga upp en bild? Var har du köpt den? Vad kostar en sån? Skrattande

    Åh jätte söt! Tycker att jenjenhous klänningar är sjukt prisvärda och mått tabellen funkade hur bra som helst, fick min klänning inte ens en månad efter jag beställt! Glad

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!